امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۰:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در نشست مدیریت بحران کهگیلویه:

نیکبخت مدیران را ممنوع‌الخروج کرد

فرماندار کهگیلویه با تأکید بر آمادگی دستگاه‌های اداری و نهادهای خدمات‌رسان گفت: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان مدیران نباید شهرستان را ترک کنند.

راه ملت: جعفر نیکبخت ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان که در فرمانداری دهدشت برگزار شده بود با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع سیل بر آمادگی همه ادارات برای مقابله با بحران احتمالی تأکید کرد.

فرماندار کهگیلویه گفت: با توجه به پیش‌بینی ۱۵۰ میلی‌متر بارندگی تدابیر لازم اندیشیده شده و با هماهنگی اعضای ستاد مدیریت بحران مشکلات و بحران احتمالی کنترل خواهد شد.

نیکبخت افزود: برای احداث سیل‌بند کمربندی دهدشت شورای تأمین وارد عمل شد و با جلب رضایت مالکان و رفع معارض کار احداث سیل‌بند از امروز در حال انجام است.

وی افزود: مشکل تجهیزات و ماشین‌آلات کمرشکن برای احداث سیل‌بند در شهرستان وجود دارد که با هماهنگی و پیگیری اداره راهداری قرار است این دستگاه تا ساعتی دیگر از دیگر شهرستان‌ها در دهدشت مستقر شود.

رئیس ستاد هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه گفت: استفاده از بیل مکانیکی شخص هزینه‌هایی دارد که باید از طریق ادارات تأمین شود.

وی از مدیران خواست تا پایان بارندگی‌ها از شهرستان خارج نشوند و در امادگی کامل برای مقابله با حوادث باشند.

نیکبخت تصریح کرد: مکان‌های مسقف همه ادارات، مدارس و مساجد باید آماده اسکان باشند، به شهروندان و مسافران نوروزی اطلاع‌رسانی لازم انجام شود تا در مکان‌هایی که احتمال سیل و طغیان آب وجود دارد مستقر نشوند.

وی با بیان اینکه ادارات راهداری، هلال‌احمر و شهرسازی موظفند آمادگی کامل داشته باشند، افزود: پیمانکاران پروژه‌های جاده دهدشت به چرام و پتروشیمی جهت در اختیار قرار دادن تجهیزات و ماشین‌آلات برای مقابله با حوادث اعلام آمادگی کردند.

منتشر شده در :2019/03/25 - 05:03|شناسه خبر: 37907 403 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه