امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۰۰:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با عاملان رقص مختلط در دانشگاه یاسوج برخورد شود

افراز بیان داشت: برخی هم جاهلانه بهانه بیاورند که صدا و سیما یا نهادهای دیگر از این سازها و دهل‌ها استفاده می‌کنند اما واقعاً شنیع و زشت و ناپسند است که یک اتفاق بیفتد آن هم در بعضی از مجامع فرهنگی و پسران و دختران و مردان و زنان با هم برقصند.

راه ملت: خطیب نماز جمعه سوق ظهر امروز در نماز دشمن شکن جمعه شهر سوق بعد از دعوت به حفظ تقوا در زندگی تبعیت کردن از دستورات ائمه معصومین را راه نجات و رسیدن به تقوای الهی دانست.

افراز با اشاره به فراز 《اللهم ان حال بینی و بینه الموت الذی جعلته علی عبادک حتما مقضیا》 دعای عهد فرمودند : تفکر و اعتقاد یک شیعه باید اینگونه باشد که حتی مرگ هم نتواند بین او وامام زمانش فاصله ایجاد کند.
امام جمعه موقت سوق بیان داشت: ولذا امام سجاد در بیانی نورانی شیعیان اخرالزمان را بهترین شیعیان تمام زمانها میخواند چرا که غیبت برای آنها بمنزله شهود است .
حجه الاسلام افراز تاکید کرد: هنر بندگی به این است که ندیده ایمان داشته باشیم (یومنون بالغیب)وکلا سنت خدا برین است که اول ایمان بیاوریم بعد مشاهداتی داشته باشیم.
امام جمعه موقت سوق در خطبه دوم به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کردند که ماه رمضان ازاین موهبت برخوردار است که درهای رحمت و مغفرت الهی به سوی بندگان گناهکار خویش بازشود.
وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و تعالی معنوی و روحانی مومنین است و ماه رنضان ماه تقویت اراده ها است
افراز با اشاره به برخی مجالس و جشنهایی که در فضاهای علمی و دانشگاههای استان برگزار میشود فرمودند: اخیراً در برخی از مراسم استانی، اتفاقاتی می افتد که شایسته نیست و آن رسمی شدن جدی شدن و فراوان شدن مراسم ساز و دهل و نشان دادن فرهنگ غنی استان در شکل و شمایل فرهنگ مبتذل است.
افراز بیان داشت: برخی هم جاهلانه بهانه بیاورند که صدا و سیما یا نهادهای دیگر از این سازها و دهل‌ها استفاده می‌کنند اما واقعاً شنیع و زشت و ناپسند است که یک اتفاق بیفتد آن هم در بعضی از مجامع فرهنگی و پسران و دختران و مردان و زنان با هم برقصند.
وی در پایان گفت : مسلما خدا نخواهد بخشید و قطعاً مردم بیدار و مردم متدین و انسانهای غیور در برابر اینگونه حرکت‌ها خواهند ایستاد. انشالله مسئولان سعی کنند که چنین اموری تکرار نشود.واز مراجع قانونی خواستاریم که با مسببان و بانیان اینگونه حرکات برخورد جدی صورت گیرد.

منتشر شده در :2019/05/03 - 07:05|شناسه خبر: 39091 392 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه