امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۰:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کریمی نژاد در مراسم تکریم و معارفه فرماندار لنده:

سیاسی بودم ولی معامله گر نبودم/سعی نکردم به هر قیمتی فرماندار باشم

فرماندار سابق لنده گفت:استقلال سیاسی لنده را حفظ کردیم و با همه گروه های سیاسی نیز تعامل ویژه ای داشتم و دارم و با همه گروه های سیاسی با وجود اصلاح طلب بودنم با گروه های دیگر تعامل داشتم چرا که محور توسعه گفتگو و تعامل و مدارا با همه را داشتم.

راه ملت: آئین تکریم و معارفه فرماندارقدیم و جدید شهرستان لنده با حضور نظری معاون سیاسی،امنیتی، پروازمدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان لنده و اقشار مختلف مردم برگزارشد.

دارا کریمی نژاد در این مراسم در ابتدا از حضور گرم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همه مردم خوب لنده در سی ماه گذشته تقدیر کرد که همواره بهترین یار و یاور ما بودند.

وی افزود:در طول سی ماه گذشته تلاش های خوبی در جهت رفع مشکلات شهرستان لنده به همت مجموعه فرمانداری و بخشداران و مجموعه شورای اداری و شورای تامین و قاطبه مردم به خصوص معتمدین و جوانان به طور ویژه قدردانی می کنیم.

فرماندار قدیم شهرستان لنده تصریح کرد:آنچه باعث توسعه روز افزون لنده شده است حضور فعال رسانه ها و به تصویر کشانیدن مشکلات و چالش ها و پیشرفت ها بوده اند به طور ویژه قدردانی می کنیم.

وی افزود: باتوجه به وضعیت حضور لنده در مسیر توسعه باید همه دست یاری و همت به دست فرماندار جدید دهیم تا به پیشرفت برسیم.

کریمی نژاد اظهارکرد: در روز اول امدم و قیمیتی فرمانداری کنیم و با نقشه راه پیش رفتیم و اجازه تصمیم گیری به کسی را ندادم و اهل تعامل بودم ولی اهل معامله گری نبودم.

فرماندار سابق لنده گفت:استقلال سیاسی لنده را حفظ کردیم و با همه گروه های سیاسی نیز تعامل ویژه ای داشتم و دارم و با همه گروه های سیاسی با وجود اصلاح طلب بودنم با گروه های دیگر تعامل داشتم چرا که محور توسعه گفتگو و تعامل و مدارا با همه را داشتم.

وی افزود:روحیه مطالبه گری من باعث عاصی شدن مدیران کل در استان شده بود که این روحیه را در پیش گرفتم و از حقوق مردم لنده با قاطعیت دفاع کردم.

کریمی نژاد اظهارکرد:با تعامل و درایت مشکلات مرکز بستر درمانی لنده را حل کردیم و نژاد وژن ما عشایری و پیگیری امورات مردم بودیم.

وی گفت:در حوزه تصمیم گیری سعی کردم قاطع باشم و از حقوق مردم این خطه جانانه دفاع کردم و اگر انسان پایه محکم داشته باشد باید پل وار در برابر مشکلات بایستد.

فرماندار سابق لنده تاکیدکرد:امروز در کارهای عمرانی در خصوص مشارکت طرح پایلوت توانستیم کارهای خوبی در جهت توسعه پایدار قدم برداریم و در زمینه رفع مشکلات اشتغالزایی جوانان بیش از سی میلیاردتومان طرح در حال اجرا  داریم.

وی گفت:در زمینه ورزش ما تلاش های خوبی شکل گرفت که امروز میزبان کسانی هستیم که از سراسر ایران و جهان برای سایت پروازی لنده تلاش کردیم که نتیجه آن را می توانیم ببینیم.

کریمی نژاد تصریح کرد: اگر کاری نکردم باید بدانید که توانم اجازه نداد و از همه مردم طلب حلالیت می طلبم و همه مردم را توصیه می کنم که پشت سر برادرخوبم اقای موسوی باشید تا بتوانیدلنده را به آنچه شایسته اش است برساند.

منتشر شده در :2019/05/05 - 12:05|شناسه خبر: 39124 767 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. علی گفت:

    درودبرشجاعت دشمن زیازی ها همینکه اهل معامله نبوریدخودش بک ایثاراست چون خیلی ازمسئولین برای معامله عزت خودراازدست می دهندنکته دوم یک روزی ازبهرام تاجگردون پرسیدندبرای چه به پشت کوه دشمن زیاری می رویدبرای یک رای گفت یک رای دشمن زیاری برای من ارزشش بیشترازهزاررای است .

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه