امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۱:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انقلاب اسلامی شروع دگرگونی های بنیادی در ایران

اعزام ناوگان های آمریکا در منطقه خیلج فارس،قطعا برای تنش های روحی و روانی است .

راه ملت: بهروز نرمابى

بسم الله الرحمن الرحیم

ﻭَ ﺃَﻋِﺪُّﻭﺍ ﻟَﻬُﻢ ﻣَّﺎ ﺍﺳﺘَﻄﻌْﺘُﻢ ﻣِّﻦ ﻗُﻮَّﺓٍ ﻭَ ﻣِﻦ ﺭِّﺑَﺎﻁِ ﺍﻟْﺨَﯿْﻞِ ﺗُﺮْﻫِﺒُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻋَﺪُﻭَّ ﺍﻟﻠَّﻪِ ﻭَ ﻋَﺪُﻭَّﮐﻢْ.

انقلاب کبیر اسلامی ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه ی پنجم حیات خود گذاشت که دشمنان و بدخواهان نظام فکر و گمانه های باطلی در سر داشتند.

در چهل سال گذشته کشور با مشکلاتی روبه رو بوده، است.
الا ای حال همه میدانند این کینه و دشمنی غرب حاصل پیشرف ها پی درپی ایران اسلامی هست.
سردمداران دنیا با توان های علمی و دفاعی کشور بغرنج هستند ، که در رأس آنان آمریکا،اسرائیل و آل سعود خائن است.
معتقدم اسرائیل و آل سعود از پیشرفت های متوالی و بزرگ ایران به شدّت احساس ترس و وحشت دارند و حضور پر قدرت سربازان امام المسلمین در سوریه و عراق ترس آنان را تشدید میکند و حضور نیرو های تحت فرمان ایران اسلامی تداعی کننده سیاست ایران اسلامی در منطقه هست.
آمریکا در خیال به حداقل رساندن سوخت استراتژیک نفت جمهوری اسلامی است که با پاسخ قاطبه دولتمردان:اگر نفت ایران صادر نشود هیچ نفتی از تنگه هرمز عبور نخواهد کرد.
مسدود کردن تنگه ی هرمز به همت سربازان امام المسلمین معادلات آنان را به هم خواهد ریخت. ۸۸%نفت عربستان،۹۹%نفت امارات،۱۰۰%نفت قطر و کویت از خلیج فارس عبور نخواهد کرد و کمبود۲۰ میلیون بُشکه نفت دربازار نفت دنیا و افزایش۲/۵برابری قیمت نفت روبه رو خواهد شد.
بدون تردید افزایش تنش ها در خیلج فارس به جنگ ختم نخواهد شد.
امریکایی ها به خوبی از توان بالقوه موشک های قاره پیما و نقطه زن ایران آگاهند. و میدانند جنگ با ایران،مادر جنگ هاست تاریخ گذشته روشن میکند آمریکا هیچگاه با کشورهای با قدرت موشکی بالا وارد جنگ نشده، است.
اعزام ناوگان های آمریکا در منطقه خیلج فارس،قطعا برای تنش های روحی و روانی است .
تفکرات خصمانه ترامپ،نتانیاهو و سلمان به نتیجه ای نمیرسد.
دشمنان این مرز بوم با عواقب درگیری نظامی با ایران به درستی آگاهند ،به تعبیر مقام معظم رهبری: اگر غلطی از آنان سر بزند جمهوری اسلامی ایران تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.
برخی ارکان و صاحب‌نظران معتقدند که باید با غرب سازشی صورت گیرد ،همه دوستدار صلح و عاشق تعامل با دنیا و معتقدم دموکراسی ایران اسلامی کاملتر از دموکراسی غرب هست و لذا حرف این است که توافق با دولت بی ثبات ترامپ قطعا به نتیجه ای حاصل نمی شود ، در این ایام شاهد درخواست های مکرر کاخ سفید جهت توافق جدید هستیم ،دولتمردان جمهوری اسلامی ایران به خوبی از پیمان شکنی ها و بد عهدی های ایالات متحده آگاهند بارزترین مثال ممکن پروتکل فرجام نافرجام باشد،آنان هیچگاه ثابت قدم نبودن،گاها میبینیم آمریکا های برای هم پیمانان خویش احترام و ارزشی قائل نیستند و بازوی اقتصادی خود را مورد تحقیر قرار می دهند، سعودی ها باید از ارباب بخواهند حداقل به صورت علنی آنان را مورد تمسخر عام و خاص قرار ندهند.

انقلاب اسلامی را شروع دگرگونی های بزرگ و بنیادی در ایران و کشورهای منطقه دانست،مقایسه ی ایران قبل و بعد از انقلاب میتواند واقعیت های مهمی را برای نسل های پس از انقلاب آشکار کند،به همت جوانان عزیز انقلابی سرعت پیشرفت علمی در ایران بر اساس گزارشات بین‌المللی یازده برابر سرعت متوسط رُشد علم در جهان است.
“”عموم مردم به درستی میدانند دلایل تحریم های ناجوانمردانه غرب سرعت پیشرفت علمی ایران اسلامی است که به فضل الهی با جوانگرایی ها و نگاه ویژه معظم له به جوانان این دیار اسلامی روزی از تمامی کشورها در عرصه تولید علم سبقت خواهیم گرفت.

 

منتشر شده در :2019/05/25 - 02:05|شناسه خبر: 39506 347 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه