امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۴:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تذکر کتبی استاندار به مدیرکل راهداری/تابلوهای تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی تعدیل شود

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعدد تابلوهای غیراستاندارد در طول راه‌های مواصلاتی استان یکی از عوامل تصادفات است، گفت: اداره‌کل راهداری نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدام کند.

راه ملت: به گزارش خبرنگاران عزیز فیلی ظهر امروز در نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حدود ۱۹۰ واحد خدماتی و پذیرایی غیرمجاز در محدوده راه‌های استان شناسایی کرده که از این تعداد ۱۰۰ واحد در شهرستان بویراحمد، ۱۱ واحد در شهرستان دنا، ۱۸ واحد در شهرستان چرام، دو واحد در شهرستان بهمئی، ۱۲ واحد در شهرستان گچساران، ۲۷ واحد در شهرستان کهگیلویه، ۱۳ واحد در شهرستان باشت و هفت واحد در شهرستان لنده قرار دارند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این واحدها بر اساس مشخصات مالک و نوع کسب و کار شناسایی شده، افزود: از طریق ادارات کل راهداری و میراث فرهنگی و فرمانداری‌ها به مالکین اخطار داده شود که فرایند قانونی را طی کرده و شناسنامه‌دار شوند.

فیلی عنوان کرد: اداره‌کل راهداری موظف است حداکثر تا یک ماه آینده نسبت به اخطار کتبی به مالکین اقدام کرده و راهکار قانونی به آنها ارائه دهد و بعد از آن این واحدها باید مجوزهای لازم را از میراث فرهنگی، بهداشت و غیره بگیرند.

وی با انتقاد از تعدد تابلوهای غیراستاندارد در طول راه‌های استان، گفت: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای موظف است با عاملین نصب این تابلوها برخورد قانونی کند اما در این زمینه کوتاهی کرده است بنابراین به این اداره‌کل به علت اهمال در وظیفه تذکر کتبی داده شده و به سازمان راهداری کشور ابلاغ می‌شود.

منتشر شده در :2019/06/30 - 04:06|شناسه خبر: 40194 420 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه