امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۳۵:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام های تبریک مقام های مختلف سیاسی و چهره های اجتماعی به معاون توسعه استانداری

مقام های مختلف سیاسی و چهره های اجتماعی و مردمی هر یک در پیام های جداگانه انتصاب سرکار خانم صفایی نیا را به عنوان معاون توسعه منابع انسانی استانداری تبریک گفتند.

راه ملت: به گزارش خبرنگار راه ملت متن این پیام ها به شرح زیر می باشد:

به نام خداوند جان و خرد
امروز روز خجسته ای است که سالها در رویایش بودیم. امروز تنها یک نقطه شروع با شکوهی است برای فتح غیر ممکن ها .
استاندار محترم استان برادر دانشمند و سیاستمدار برجسته کشور جناب آقای دکتر کلانتری بی تردید اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون انتصابهای شایسته و مدبرانه است حرکت انقلابی و هوشمندانه ی حضرتعالی در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید جهت انتصاب بانوان فرهیخته این مرز و بوم نشان از جسارت و شهامت حضرتعالی بعنوان سکاندار ارشد استان میباشد
اینجانب به نمایندگی از بانوان استان نهایت قدرشناسی خود را خدمت آن استاد محترم اعلام میدارم و بدین وسیله انتصاب شایسته و عالمانه سرکار خانم مهندس صفایی نیا که بیانگر تعهد ، کارآمدی، مردمداری و صداقت ایشان میباشد را بعنوان معاون محترم منابع انسانی استاندار و سرکار خانم صداقت به عنوان مدیر کل محترم امور بانوان و خانواده استانداری را تبریک عرض می نمایم
به امید فردایی روشن برای تمام بانوان لایق ایرانم.
نوشین سلیمی (رئیس اداره طرح های توسعه شهری و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان)

 

سید محمد دلباز مدیرعامل شرکت ایثار نصر آزادگان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در پیامی آورده است؛ سرکار خانم آذر صفایی نیا؛ انتصاب بجا و شایسته حضرت عالی به عنوان معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. تجربه حضور جناب عالی در سمت‌های مدیریتی پیشین به خوبی نشان دهنده آشنایی و اشراف شما به مسائل گوناگون است و بدون تردید راهبردهای حضرت عالی می‌تواند شکوفایی و پیشرفت این معاونت را موجب شود.
بدون شک این انتصاب شایسته، نشأت گرفته از مدیریت کارا، تخصص، تجریه و تعهد بالای حضرتعالی در دوره‌ها و مسئولیت‌های مختلف است که موجبات رشد و ارتقای مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد را در پی خواهد داشت.
اینجانب ضمن تبریک انتصاب شایسته حضرت عالی به عنوان معاون استاندار، از خداوند بزرگ برای شما موفقیت روز افزون را مسئلت داشته و اعلام می‌دارم.

 

دوست وخواهرارزشمندم سرکار خانم مهندس صفایی نیا
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی رابه عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری که نشان از تعهد ،کارآمدی و شایستگی‌ های‌ بر جسته آن عزیز می باشد تبریک عرض می نمایم.توفیق روزافزون و سرافرازی جنابعالی را ازخداوند سبحان مسئلت دارم.
با احترام سیده فریباحسینی.معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان

 

خواهر گرامی
سرکار خانم آذر صفایی نیا

انتصاب بجا و شایسته ی سرکارعالی را به سمت معاونت توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، تبریک عرض می کنم.

بی شک آنچه در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و … بیش و پیش از هر عامل دیگری بایستی مورد عنایت قرار گیرد، منابع انسانی است.
امید است با توجه به توان و تجربه ی مدیریتی حضرتعالی، شاهد تاثیرات مثبت و امیدوار کننده ای در حوزه ی منابع انسانیِ توانمند این استان باشیم.

مزید توفیقات، سلامتی و بهروزی تان را از حضرت حق مسالت دارم.

محمد بهرامی

 

بنام خدا
سرکار خانم مهندس صفایی نیا
سلام علیکم
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به سمت معاونت توسعه منابع انسانی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد که نشات گرفته از حسن تعهد، کارآمدی و شایستگی‌ های برجسته آن خواهر محترمه و همچنین تخصص و تجربه بالای حضرتعالی در ادوار و مسولیتهای مختلف در استان می باشد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بی همتا عزت ،سربلندی و سرافرازی و توفیقات روز افزون آن خواهر عزیز را در سنگر جدید خدمت به مردم قدر شناس استان ،تحت عنایت توجهات حضرت عصر و زمان (عج) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ( مدظله العالی) و سیاستها و اهداف دولت تدبیر و امید مسئلت دارم.
بی شک مدیریت تاثیرگذار و توانمند توأم با تجارب برجسته و ارزشمند حضرتعالی، موجبات رشد و ارتقاء مجموعه استانداری را در پی خواهد داشت ودر پی این انتخاب و انتصاب شایسته می توان افقی روشن و آینده ای پر از امید را برای این مجموعه متصور شد.
لذا شایسته است از جناب آقای دکتر کلانتری استاندار محترم استان به پاس این انتخاب مدبرانه، نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.
با احترام
محمدعلی رهامی
رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد

 

 

 

 

منتشر شده در :2019/08/14 - 01:08|شناسه خبر: 41298 2992 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه