امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۲۴:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازنشسته هم استانی به عنوان بازنشسته نمونه کشوری برگزیده شد

بازنشسته هم استانی به عنوان بازنشسته نمونه کشوری سال ۹۸ سازمان تامین اجتماعی برگزیده شد .

راه ملت: به گزارش خبرنگار راه ملت علی کرمی برزآباد از استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان که امروز با حضور مسئولان کشوری در بوستان ولایت تهران برگزار شد ، مورد تقدیر قرار گرفت .

در این  آیین ، دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، اعضای هیات مدیره و  معاونان این سازمان ، رییس  کانون عالی بازنشستگان و  مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور و جمعی از بازنشستگان برگزیده سراسر کشور حضور داشتند.

 

در این همایش از ۱۴ بازنشسته نمونه سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۸ با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل به عمل آمد .

بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه از میان حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور انتخاب شده بودند.

علی کرمی برزآباد با ۳۵ سال سابقه خدمت در اداره کل راه و ترابری استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون از بازنشستگان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی و هم چنین رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان بویراحمد است .

 

 گفتنی است انتخاب بازنشستگان نمونه کشوری بر اساس معیارهایی چون میزان سابقه پرداخت حق بیمه ، مدارج تحصیلی بعد از بازنشستگی ، مشارکت در امور عام المنفعه، ارائه پیشنهادهای موثر به سازمان تامین اجتماعی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال ، ایثارگری ، تربیت فرزندان شایسته ، فعالیت های فرهنگی و ورزشی و…. صورت گرفته است.

کمیته انتخاب بازنشستگان نمونه اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از بررسی مدارک و مستندات بازنشستگان و مستمری بگیران، علی کرمی برزآباد را به عنوان بازنشسته نمونه استانی به سازمان تامین اجتماعی کشور معرفی کرده بود و در نهایت وی در زمره بازنشستگان نمونه کشوری قرار گرفت .

منتشر شده در :2019/08/29 - 12:08|شناسه خبر: 41834 385 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه