امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۳:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در گفتگو با فرماندار باشت مطرح شد

افتتاح و گلنگ زنی 23طرح با اعتبار225 میلیارد ریال در باشت

افتتاح و گلنگ زنی 23طرح با اعتبار225 میلیارد ریال در باشت

افتتاح و گلنگ زنی 23طرح با اعتبار225 میلیارد ریال در باشت

به نقل ازباشت نیوز: به مناسبت هفته دولت 23 طرح عمرانی در شهرستان باشت افتتاح و گلنگ زنی شد.

 

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در گفتگو باباشت نیوز با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته دولت 23 طرح  درشهرستان باشت گلنگ زنی و ا افتتاح شد که برای این طرحها 225 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

فرماندار باشت گفت:عمده این طرحها در قالب شبکه های آبرسانی و گاز رسانی همچنین طرحهای بنیاد مسکن در قالب طرحهای هادی و آسفالت وافتتاح چمن مصنوعی بوده است که ما به نمایندگی از همه این طرحها پنج طرح را افتتاح کردیم.

 

حسینی افزود: آغاز برنامه های هفته دولت با غبار روبی گلزار شهدای شهرستان شروع شد که بعد ازآن افتتاح چمن مصنوعی روستای خان احمد گشتاسب را داشتیم، گلنگ زنی مجتمع پزشکان باشت پروژه سومی بود که در هفته دولت انجام شد که با اعتباری حدود9 میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

 

وی در ادامه گفت: سرکشی از خانواده شهدا برنامه بعدی به مناسبت هفته دولت بود که صورت پذیرفت، افتتاح شبکه گاز رسانی به روستای تنگ آب شهرستان باشت از دیگر طرحهای بود که به بهره برداری رسید.

 

فرماندار باشت درادامه سخنان خود گفت: افتتاح آسفالت روستای مله برفی شهرستان باشت از دیگر پروژه های بود که در این هفته انجام شد همچنین اصلاح شبکه آبرسانی به روستاهای تلخاب و پزین در بخش بوستان از توابع شهرستان باشت بود که در هفته دولت به بهره برداری رسید.

 

مسعود حسینی گفت: این چند طرح از جمله طرحهای بود که به نماینده گی از 23 طرحی که در هفته دولت  با حضور استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستانهای گچساران و باشت افتتاح و گلنگ زنی شد.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2019/08/30 - 04:08|شناسه خبر: 41885 373 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه