امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۷:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه مطرح شد

روند کند پروژه مدرسه مسکن مهر دهدشت/سرانجام بومی سازی سند تحول آموزش و پرورش در کهگیلویه

روند کند پروژه مدرسه مسکن مهر دهدشت/سرانجام بومی سازی سند تحول آموزش و پرورش در کهگیلویه

روند کند پروژه مدرسه مسکن مهر دهدشت/سرانجام بومی سازی سند تحول آموزش و پرورش در کهگیلویه

صبح امروز جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولین شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

علی پورک پور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: تمام فعالیت های آموزش و پرورش در سال جدید بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت.

 

 

پورک پور با اشاره به مدرسه مسکن مهر گفت: مسئله ای که همه اعضای شورای آموزش و پرورش باید به آن توجه ویژه کنند پروژه مدرسه مسکن مهر است با توجه به تعداد دانش آموزان این منطقه از شهردهدشت لزوم توجه ویژه به این موضوع بیش از پیش احساس می شود و انتظار داریم که همه مسئولین در این زمینه اقدامات لازم را صورت دهند.

 

 

وی با اشاره به ضرورت های لازم جهت ثبت نام و راه اندازی هر جه زود تر مدارس گفت : با توجه به اینکه ابتدای سال تحصیلی جدید نزدیک است از ادارات خدمات رسان و ادارات آب، برق و گاز خواستاریم که با مدارس بدهکار همکاری و انعطاف لازم را داشته باشند.

 

 

مسئول فناوری آموزش و پرورش کهگیلویه توضیح مختصری از سند تحول آموزش و پرورش ارائه داد و گفت: ایرادهای زیادی میتوان به این سند گرفت که یکی از آن ها مفروضات آن است و بزرگترین خدمتی که این سند به آموزش و پرورش میکند این است که آموزش و پرورش از سردرگمی درخواهد آمد و هر مدیر و مسئولی وظایف خود را میداند و این وظایف را به صورت کاملا مشخص شده و منظم دریافت و اجرا خواهد کرد.

 

 

باستان گفت: شورای آموزش و پرورش در هر جلسه باید چارچوبی داشته باشد که در تمام جلسات از آن بهره مند شود و سند تحویل این امکان را به آموزش و پرورش میدهد و همچنین بر اساس این سند میتوان ارزیابی های لازم را نیز انجام داد.

 

 

فرماندار کهگیلویه گفت: آیا سند  تحول آموزش و‌پرورش به فرهنگ و آداب و رسوم منطقه کهگیلویه نیز توجه کرده و در کل می توانیم تغییراتی در آن ایجاد و میتوانیم آن را بومی سازی کنیم؟

 

 

علی پورک پور در پاسخ به فرماندار کهگیلویه گفت: این سند در قالب یک برنامه کلی است که ۶ زیر نظام دارد و آموزش و پرورش هر شهرستان می تواند با توجه به شرایط جغرافیای منطقه بومی سازی لازم را نیز در آن صورت دهد.

 

 

معاون سواد آموزی آموزش و‌ پرورش کهگیلویه گفت: در سال گذشته ۸۱۰ نفر بی سواد و کم سواد در دوره هایی که برگزار شد شرکت کردند، بعد از برگزاری دوره آموزشی و برگزاری آزمون ها ۶۰ درصد از این افراد نمره قبولی دریافت کردند و افرادی که در این دوره ها شرکت می کنند در حیطه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال هستند.

 

 

خشنود گفت:  در مورد یادگیری محلی به بی سوادان علاوه بر آموزش های درسی و علمی، آموزش های مهارتی با همکاری فنی و حرفه ای نیز داده می شود تا علاوه بر آموزش سواد آموزی، متربیان مهارت های مختلفی را نیز فراگیرند.

 

انتهای پیام/

 

منتشر شده در :2019/09/02 - 10:09|شناسه خبر: 41993 456 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه