امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۹:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را در این استان تشریح کرد. به گزارش راه ملت “سرهنگ سعید برومندزاده” در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته به دانش‌آموزان و فرهنگیان استان افزود: این هفته ۲۵ عنوان برنامه داریم […]

معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را در این استان تشریح کرد.

به گزارش راه ملت “سرهنگ سعید برومندزاده” در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته به دانش‌آموزان و فرهنگیان استان افزود: این هفته ۲۵ عنوان برنامه داریم که در کل استان تعداد بیش از ۱۳۰ برنامه برگزار می‌شود.

وی اظهارکرد: هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم تا ۱۳ آبان برگزار می‌شود که هر یک از این روزه نام به خصوص دارد که شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» شعار امسال هفته بسیج دانش‌آموزی است.

معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در روز سه شنبه و در اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی برنامه عزاداری دانش آموزان در بقاع متبرکه را داریم که مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع) است.

برومندزاده تصریح کرد: در روز چهارشنبه و با عنوان دانش‌آموز بسیجی ایثار و تعالی معنوی آذین بندی مدارس در دستور کار قرار گرفته است و از دیگر برنامه‌ها نواختن زنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: سخنرانی اردوهای دانش‌آموزی و همچنین اعزام نخبگان بسیجی  به کنگره علمی آینده سازان از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های روز پنج شنبه با عنوان شجاعت و آرمان خواهی عنوان کرد: برگزاری یادواره در مدارس استان و عطرافشانی مدارس را خواهیم داشت.

معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از دیدار با خانواده‌های شهدا ایثارگران توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان در یکی دیگر از روزهای این هفته خبر داد و بیان کرد: همچنین مراسم تجلیل از مربیان و اساتید برتر را خواهیم داشت.

برومند زاده با اشاره به برنامه‌های روز جمعه دهم آبان تصریح کرد: در این روز حضور دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه خواهد بود و پیش از خطبه‌ها دانش آموزان بسیجی سخنرانی خواهند داشت.

وی با بیان این که همه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان دانش‌آموز محور خواهند بود، اظهار کرد: مجری همه برنامه‌ها خود دانش آموزان خواهند بود.

وی همایش پیاده‌وری را از دیگر برنامه‌های روز جمعه اعلام کرد و گفت: تجلیل از دختران دانش‌آموز نمونه هم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

برومندزاده ثبت‌نام در لیگ علمی بین‌المللی پایا را از دیگر برنامه‌ای این هفته برشمرد و اظهارکرد: رتبه اول و سوم کشوری را در این لیگ علمی داریم.

حضور پر رنگ و همه جانبه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان از دیگر برنامه‌های این هفته است که برومندزاده به آن اشاره کرد و ادامه داد: در حاشیه  راهپیمایی ۱۳ آبان برنامه تریبون آزاد دانش‌آموزی همچنین برپایی نمایشگاه ویژه دانش‌آموزان ابتدایی با عنوان مرگ بر آمریکا برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اردوی یک روزه طرح شهید بهنام محمدی خبر داد و بیان کرد: همچنین اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان با حضور بیش از ۸ هزار دانش‌آموز از نیمه دو آبان در استان آغاز می‌شود.

ایسنا

منتشر شده در :2019/10/28 - 07:10|شناسه خبر: 43058 764 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه