امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۴۸:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پرداخت ۱۵۱۰ مورد وام قرض الحسنه به مددجویان منطقه یک یاسوج

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، از پرداخت ۱۵۱۰ مورد وام قرض الحسنه به مددجویان این منطقه از منابع صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: این نهاد به‌منظور گسترش و نهادینه کردن فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و جلوگیری از پدیده شوم ربا که عامل اصلی معضلات و مفاسد اجتماعی و کم‌رنگی خیروبرکت در زندگی می‌شود و باهدف دستگیری از ایتام و نیازمندان، نسبت به تأسیس صندوق امداد ولایت اقدام کرد.

وی بابیان اینکه صندوق امداد ولایت استان کار خود را از ابتدای مهرماه سال ۹۵ باهدف رفع نیازمندی‌های مددجویان ازجمله ایجاد اشتغال، ازدواج، امور تحصیلی، ودیعه، بهداشت و درمان و مسکن آغاز کرده است، افزود: کمیته امداد منطقه یک یاسوج تاکنون ۱۵۱۰  فقره وام قرض‌الحسنه بدون بهره با مبلغ ۹ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان به جامعه هدف خود از محل این صندوق پرداخت کرده است.

حیدری با اشاره به اینکه اعتبارات صندوق امداد ولایت از طریق سپرده‌گذاری کمیته امداد و مشارکت خیران و نیکوکاران است، تصریح کرد: این نهاد مردمی به تبعیت از فرامین ائمه اطهار در پرداخت وام قرض‌الحسنه واقعی، از مردم خیر، نوع‌دوست و نیکوکار دعوت می‌کند تا با سپرده‌گذاری در این صندوق با حداقل مبلغ ۳۰ هزار تومان و بالاتر در این امیر خیر و بزرگ سهیم باشند چه‌بسا که یتیم و نیازمندی از این طریق بی‌نیاز شود.

وی تأکید کرد: یقیناً رواج امورات خیر در جامعه ضمن برکت زندگی دنیوی و اخروی و باقیات و صالحات برای خیران و سپرده‌گذاران می‌تواند از معضلات و مفاسد اجتماعی جلوگیری کند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج بیان کرد: علی آرانیان با شماره همراه ۰۹۱۷۷۴۳۰۳۸۶، ذوالفقار روان با شماره ۰۹۱۷۱۴۳۵۴۳۱، عطب الله فتحی با شماره  ۰۹۱۷۸۴۳۱۲۱۵ و اسحق روزخوش با شماره  ۰۹۱۷۳۴۱۹۹۷۹ به‌عنوان نیروهای تعامل با خیران و کارشناس مشارکت‌های مردمی این اداره آماده پاسخگویی و افتتاح حساب برای سپرده‌گذاری خیران نیکوکار در صندوق امداد ولایت کمیته امداد هستند.
ا

منتشر شده در :2020/01/09 - 02:01|شناسه خبر: 44598 472 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه