امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۱۸:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده سپاه عشایر استان خبر داد:

برگزاری نخستین یادواره ۹۷۶ شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین یادواره ۹۷۶ شهید عشایر این استان در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، علی محمدی در نشست با خبرنگاران از برگزاری یادواره ۹۷۶ شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد و گرامی‌‌داشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: این یادواره روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در مصلی شهر یاسوج برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضاسازی و تبلیغات لازم برای برگزاری این یادواره انجام شده، افزود: در کنار این یادواره، نمایشگاه فرهنگی و عشایری استان برپا می‌شود.

محمدی عنوان کرد: این یادواره با حضور سردار «غلام‌رضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج کشور و سردار «نصرت‌الله سیف» رئیس سازمان بسیج عشایر کشور برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: در این یادواره از مداحان و هنرمندان بومی و محلی استفاده می‌شود ضمن اینکه «فاطمه عبادی» برنده مسابقه «عصر جدید» و «آرمان امیدی» از دیگر شرکت‌کنندگان این برنامه نیز در این یادواره اجرای برنامه خواهند داشت.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد به سایر برنامه‌های سپاه عشایر در دهه فجر اشاره داشت و ابراز کرد: غبارروبی گلزار شهدا در مناطق مختلف عشایری، برگزاری نشست‌های روشنگری برای تبیین انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و آرمان‌های شهدا، بصیرت‌افزایی جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و سرکشی از خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

منتشر شده در :2020/02/01 - 09:02|شناسه خبر: 45263 516 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه