امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۳:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

راه اندازی پیست اسکی کاکان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی پیست اسکی کاکان یاسوج خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد تقی علوی روز شنبه ۱۱ بهمن ماه ضمن تقدیر از حمایت‌های کلانتری استاندار و معاونین گفت: با حمایت های حسین کلانتری استاندار ورزش دوست استان خوشبختانه مشکلات پیست کوب مرتفع شد و شاهد راه انداری و بازگشایی پیست اسکی کاکان یاسوج هستیم.

وی اظهارکرد: تنها مشکل پیست اسکی کاکان خرابی دستگاه پیست کوب بود که با پیگیری‌ها و حمایتهای استاندار استان و معاونین خوشبختانه با تلاش شبانه روی اسدپور سرپرست هیات اسکی استان مشکلات پیست کوب مرتفع شد و شاهد راه اندازی و بازگشایی این پیست هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از افتخاری رئیس فدراسیون اسکی کشور هم در این راه اندازی و حل مشکلات پیست کوب خاطرنشان کرد: پیست اسکی کاکان با توجه با شرایط موجود و امکانات و تجهیزات و بارش برف بسیار زیاد شرایط برگزاری مسابقات کشوری را داراست.

علوی از برگزاری جشنواره برفی در این پیست با همکاری سازمان گردشگری استان در بهمن ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: در این جشنواره که همانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد میزبان ورزشکاران و مهمانانی از سراسر کشور خواهیم بود.

وی پیست کوب، بالا بر، سرویس‌های بهداشتی، تله اسکی و رستوران را از امکانات این پیست عنوان کرد و از حضور مربیان مجرب این رشته در امر آموزش و استعداد یابی خبر داد.

گفتنی است که پیست اسکی کاکان یاسوج در ۱۸ کیلومتری شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، دارای ۶۰۰ متر طول و ۱۵۰۰ متر عرض همه روزه در خدمت علاقمندان به این رشته است.

منتشر شده در :2020/02/01 - 08:02|شناسه خبر: 45278 605 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه