امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۱۵:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آخرین وضعیت فعالیت کووید۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین وضعیت کرونا در استان را تشریح کرد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه مورد جدیدی از ابتلا به کرونا در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۹۶ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: با توجه به ورود هم استانی های ساکن سایر شهرها و استان های دیگر به استان انتقال بیماری بیشتر و گسترده تر شد بگونه‌ای که بیش از ۸۰ درصد بیماران مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از افرادی بودند که در سایر استان ها زندگی می کردند و یا محصل بوده اند و به استان بازگشته اند.

یزدانپناه افزود: از ۷۲۳ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه شیراز تاکنون ۹۶ مورد در استان مثبت اعلام شد که ۴۶ بیمار در شهرستان بویراحمد ، ۱۹ بیمار در کهگیلویه، ۱۶ بیمار در چرام، ۸ بیمار در گچساران، ۵بیمار در شهرستان دنا و ۲ بیمار در باشت شناسایی شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد: از مجموع ۹۶ بیمار شناسایی شده ۲۹ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند، ۲۲ بیمار در بیمارستان های معین استان بستری و ۴۰ بیمار در منازل دارو دریافت می‌کنند. متاسفانه ۵ بیمار طی چند روز گذشته فوت کردند که همگی دارای بیماری زمینه‌ای و بیش از ۶۰ سال سن داشتند.

 

دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: همچنین از عموم مردم خواهشمندیم یا  با مراجعه به سایت سلامت salamat.gov.ir  نسبت به خوداظهاری و غربالگری خود اقدام نمایند و یا تماس های سامانه ۴۰۳۰ را پاسخ دهند.

منتشر شده در :2020/03/25 - 05:03|شناسه خبر: 47040 948 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه