امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۸:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۰۵ نفر رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شناسایی ۱۰ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه ۱۰ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است، اذعان کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۰۵ بیمار رسید.

وی خاطر نشان کرد: از ۱۷۷ نمونه ارسال شده به ازمایشگاه های انستیتو پاستور تهران و آزمایشگاه تشخیصی مولکولی یاسوج، ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

دکتر یزدانپناه ابراز داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد تا روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ۲۰۵ نفر شامل ۱۱۴ مرد و ۹۱زن است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تقدیر از تلاش های حوزه بهداشت  در راستای اجرای مرحله دوم غربالگری، گفت: شهروندان در اجرای این مرحله به تماس‌های سامانه ۱۹۰و ۴۰۳۰ پاسخ داده و با ماموران بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.  

دبیر ستاد استانی کرونا از عموم مردم خواست تا رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور را جدی بگیرند زیرا در صورتی که شهروندان، فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی را رعایت نکنند تداوم بیماری در منطقه طولانی و تعداد موارد ابتلا بسیار زیاد تر خواهد شد.

منتشر شده در :2020/04/08 - 03:04|شناسه خبر: 47671 890 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه