امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۴:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تکمیل و‌ اجرایی شدن پروژه اصلاح شبکه غزالی نجف آباد/سربلندی آبفای یاسوج در آزمونی سخت

مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج از تکمیل پروژه اصلاح شبکه خیابان غزالی ۳ خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد حسین کرمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به فرسودگی خط اصلی این خیابان و تعدد شکستگی ها و هدررفت آب، اصلاح خط و شبکه توزیع این خیابان در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از روزهای آغازین سال جدید شروع و عصر امروز پایان یافت و عملا یکی از چالش ها و دغدغه های اصلی آبفای یاسوج و اهالی خیابان غزالی ۳برطرف شد.

کرمی یادآور شد: روند اجرایی این پروژه که مشکلات و سختی های خاص خود را داشت با وجود بارش باران و نامساعد بودن شرایط جوی در کمترین زمان ممکن به پایان رسید و آبفای یاسوج با سربلندی از این آزمون سخت و طاقت فرسا بیرون آمد.

وی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت به صورت ویژه بر روند اجرای این پروژه مهم نظارت و پیگیری های لازم را داشتند تصریح کرد: ساکنین خیابان غزالی ۳نیز همکاری خوبی داشتند.

مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج بیان کرد: این پروژه به طول بیش از ۴۵۰متر به طور کامل توسط تیم اتفاقات و دفتر فنی آبفای یاسوج اجرا و تکمیل شد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را بیش ا۸۵۰میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اجرای این پروژه با این سرعت و دقت و اجرای دقیقه انشعابات مشترکین نشان از توانایی بالای تیم فنی و اتفاقات آبفای یاسوج دارد.

کرمی خاطرنشان کرد: از عصر دیروز انشعاب جدید وارد مدار بهره برداری شد و ظهر امروز آخرین مرحله از نصب انشعاب مشترکین اجرا شد.

وی با قدردانی از تمامی کسانی که در اجرای این پروژه مهم همکاری داشتند و همراهی لازم را به عمل آوردند، تاکید کرد: پرسنل آبفای یاسوج با تمام توان تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان به کار می برند.

منتشر شده در :2020/04/10 - 03:04|شناسه خبر: 47809 346 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه