امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۴:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آخرین آمار مبتلایان به کرونا کهگیلویه و بویراحمد در ۱۵ خرداد ۹۹

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در پانزدهمین روز از خرداد ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت:  از ۲۳۰ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، ۳۱ مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۷۹۷ بیمار رسید که مبتلایان جدید هشت بیمار مرد و ۱۱ بیمار زن در شهرستان گچساران، چهار بیمار مرد و پنج بیمار زن در شهرستان بویراحمد و دو بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان دنا می باشد.
دکتر یزدانپناه یادآور شد: ۱۰ بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و چهار بیمار طی روز های گذشته به کرمان، شیراز، گناوه و ایرانشهر سیستان و بلوچستان سفر کرده اند .
دکتر یزدانپناه افزود: حفظ فاصله اجتماعی، عدم حضور در هر گونه مراسم، استفاده از مواد ضد عفونی کننده در مکان های عمومی و محل کار، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استفاده از وسایل نقلیه عمومی، پمپ بنزین و مراجعه به نانوایی، ادارات دولتی، فروشگاه های موادغذایی و سایر اصناف ضروری بوده و عاجزانه خواهش می کنیم مردم بیماری را جدی بگیرند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به بازگشایی دانشگاه ها در تاریخ ١٧ خرداد رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی حدود ٢ متر برای دانشجویان و اساتید لازم است. همچنین مطب ها، درمانگاه ها و کلینیک های خصوصی و دولتی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد.
وی اذعان داشت: کوچکترین اشتباه و غفلت منجر به اتفاق های ناخوشایندی خواهد شد، کرونا کوچک و بزرگ یا پیر و جوان نمی شناسد و باید آگاهانه رفتار کنیم.

 

 

به گزارش راه ملت آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان ها تا روز  ۱۵ خرداد ۹۹ به شرح زیر می باشند: 

۱-بویراحمد : ۳۱۹ نفر

۲-کهگیلویه: ۱۸۳ نفر

۳-گچساران : ۱۲۳ نفر

۴-باشت : ۴۴ نفر

۵-چرام : ۳۹ نفر

۶-لنده : ۳۶ نفر

۷-دنا : ۳۰ نفر

۸-بهمئی: ۱۸ نفر

از  تعداد  ۷۹۷  بیمار مبتلا به کرونا در استان متاسفانه  ۹ نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند.

منتشر شده در :2020/06/04 - 06:06|شناسه خبر: 51013 802 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه