امروز :دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۴۱:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شمارش معکوس برای افتتاح بزرگترین مکان فرهنگی در شهر مادوان

خرید و انتقال ملزومات کتابخانه ای به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال، شمارش معکوس برای افتتاح این کتابخانه در محروم ترین شهر حاشیه ای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.  

به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد، یاسر رحیمیان، افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی شهر مادوان را تیرماه سالجاری اعلام کرد.


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در حاشیه انتقال و نصب تجهیزات کتابخانه عمومی شهر مادوان گفت : ساختمان کتابخانه عمومی برکت حضرت ولی عصر(عج)  با زیربنای ۱۲۰۸ متر مربع پس از وقفه ای چند ساله با پیگیری، تلاش و نامه نگاری های فراوان و البته به همت و کمک بنیاد برکت کشور تکمیل و آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: این مجموعه بزرگ در دوطبقه، شامل سالنهای مطالعه و بخش های مختلف کتابخانه ای در شهر مادوان که باهدف  افزایش سرانه مطالعه و ترویج کتاب و کتابخوانی و مقابله با معضلات حاشیه نشینی شهر، با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد بزودی افتتاح خواهد شد.

یاسر رحیمیان  ضمن تقدیر از استانداری استان اظهار داشت:   سال گذشته ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تجهیزات از محل اعتبار طرح های حاشیه نشینی استانداری خریداری شد و امسال هم مبلغ ۷۳۰  میلیون ریال اعتبار از همین محل برای مابقی تجهیزات هزینه شد.
این مدیر کل همچنین با تقدیر ویژه از سردار خرمدل، معاونین ایشان و رئیس بسیج سازندگی در سپاه استان گفت: بی شک همکاری بی شائبه سپاه و بسیج سازندگی برای رفع مشکلات و معضلات حاشیه نشینی شهر مادوان بر تسریع در تکمیل ساختمان این کتابخانه عمومی قابل تقدیر است.

رحیمیان در پایان افزود:  شهر مادوان از شهرهای حاشیه ای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت بالغ بر۲۰ هزار نفر جمعیت همیشه با مشکلات و معضلات حاشیه نشینی مواجه بود که ساخت کتابخانه عمومی یکی از مطالبات مردم این شهر بود که به حمدالله پروژه ساختمان این کتابخانه تکمیل و انشالله با مجوز نهاد کتابخانه های عمومی کشور بزودی افتتاح می شود و امیدواریم بتوانیم از این مکان علاوه بر خدمات کتابخانه ای به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی با هدف رفع ناهنجاری های ناشی از حاشیه نشینی این شهر و مردم خوب مادوان استفاده کنیم.

منتشر شده در :2020/06/11 - 01:06|شناسه خبر: 51199 441 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه