امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۸:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

رفع تصرف ۸ کیلومتر از محور دهدشت به قلعه دختر (+تصاویر)

جاده قلعه دختر به کلات ولیرکک دشمن زیاری یکی از جاده های خطرناک است که سالهای گذشته شاهد مرگ میر فراوان در این جاده با عرض کم بودیم وباتوجه به معارضات اما یکی از دغدغه های عامه مردم بود و بعد از سال ها صبح امروز این جاده به طول ۸ کیلومتر رفع تجاوز شد.

راه ملت: سید محمد نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویر احمد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری از رفع تجاوز و قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز محور دهدشت -قلعه دختر خبر داد و گفت:به استناد مواد ۱۷ و تبصره ۱ و ۶ قانون ایمنی راه ها با دستور دادستان محترم و نیروی زحمت کش انتظامی شهرستان کهگیلویه این عملیات اجرایی شد.

وی افزود؛این عملیات در محور دهدشت- قلعه دختر (روستاهای کلات و لیرکک دشمن زیاری ) به طول ۸ کیلومتر رفت و برگشت صورت گرفت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویر احمد در ادامه افزود؛این محور توسط افراد شخصی به صورت سنگ چینی ،ساخت و ساز،کشت و زراعت تصرف گردیده بود با دستگاههای راهداری و با حضور مسئولان رفع تصرف و قلع و قمع گردید.

نصیری راد گفت؛ این عملیات تا برطرف نمودن کامل مستحدثات ادامه خواهد داشت

لازم به ذکر است که اعضای کارگروه راهداری که متشکل از ریاست محترم اداره راهداری ،معاون ،مسول واحد حقوقی ،مسول واحد حراست و مسولان ایمنی راهها می باشد حضور داشتند.

منتشر شده در :2020/06/25 - 07:06|شناسه خبر: 51557 814 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه