امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۷:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ گروهک سوداگری نتوانست از معبرهای تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد عبور کند/ شوی تبلیغاتی آمریکایی با نمایش حمله نظامی به ایران، پروژه ای شکست خورده است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سربازان تیپ ۴۸ فتح همواره حافظ جان، مال و ناموس مردم است و از وجب به وجب خاک وطن دفاع می کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری راه ملت؛ سردار حسن حکمتیان در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: ایران تنها کشوری است که در مقابل نظام سلطه ایستاده است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه جنگ سخت اتفاق نمی افتد، عنوان کرد: دشمن تنها به دنبال راه اندازی شوی تبلیغاتی جنگ سخت است.

وی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در جنگ تمام عیار رسانه ای امپریالیسم، گفت: خبرنگاران همچنین باید در قبال باورها و اعتقادات مردم پاسخگو باشند.

حکمتیان با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تجاوز فکری است، ابراز کرد: خبرنگاران به عنوان فرماندهان جنگ نرم در صف مقدم مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم فداکارانی بودند که سال‌ های سال در گرمای ۵۰ درجه خوزستان و خط ۱۶۴ کیلومتری و در سخت‌ ترین و سردترین ارتفاعات کشور در برابر همه سوداگری‌ ها، فتنه‌ ها، گروهک‌ ها و دشمنان جانانه جنگیدند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  ۷ شهید و ۳۲ جانباز در مقابله با گروهک تروریستی پژاک در کردستان طی سال ۹۰ بیانگر برگ زرینی دیگر بر افتخارات این استان است.

وی با اشاره به خدمات دهی در زمان شیوع کرونا، بیان کرد: ۳۳۵ هزار ماسک در این راستا تولید و ۱۵۲ هزار لیتر آب ژاول برای استان تأمین و به استان منتقل کردیم.

حکمتیان برپایی ایستگاه‌ های ۲۴ ساعته غربالگری را از دیگر اقدامات عملیاتی تیپ ۴۸ برای مقابله با کرونا عنوان کرد.

وی افزود: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز با هدف کمک‌های مومنانه جمع آوری و به جامعه هدف کمک شد.

حکمتیان همچنین با اشاره به آتش سوزی‌ های استان، گفت: گروهان امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح با تمام امکانات پایش، مهار و کنترل آتش را پوشش داده است.

منتشر شده در :2020/07/15 - 03:07|شناسه خبر: 52004 551 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه