امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۲:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

صبح امروز انجام شد؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره “ندای امید” استان کهگیلویه و بویراحمد

آئین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره تولیدات و محصولات فرهنگی_هنری”ندای امید” به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت ، این آئین با حضور کبری اخلاقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ، ناصر رضایی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

اخلاقی در این آئین با تاکید بر اینکه کانون پرورش فکری کودکان به سمت تخصصی شدن در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری گام برمی دارد، اظهار داشت: سیاست اصلی کانون تبدیل جشنواره های رقابتی به مهرواره های رفاقتی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کسب رتبه های برتر کشوری از سوی اعضای کانون استان، عنوان کرد: این اعضا با کمترین امکانات در این رقابت ها خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه ۱۷۶ اثر در بخش های نقاشی، کاریکاتور، عکس، کلیپ، انیمیشن، داستان کوتاه و شعر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، ابراز کرد: ۱۵ نفر در بخش کودک و نوجوان و ۹ نفر در بخش بزرگسال به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند.

اخلاقی ابراز کرد: کودکان و نوجوانان این استان با کسب موفقیت در عرصه های گوناگون می توانند بهترین سفیران فرهنگی برای معرفی ظرفیت های مختلف استان باشند.

وی تاکید کرد: زبان هنر بهترین زبان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

اخلاقی ضمن تقدیر از مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه علوم پزشکی برای برگزاری این جشنواره، عنوان کرد: شیوه مدیریتی در شورای هماهنگی مبارزه به مواد مخدر توجه به تمام ابعاد زندگی یک فرد معتاد به عنوان یک بیمار است و این نوع برخورد و نگاه خاص قابل تقدیر است.

وی گفت: امید است در آینده باتوجه به وجود استعدادهای مختلف اعضای کانون و مشارکت دستگاه های فرهنگی و هنرمندان استان بتوانیم با زبان هنر و ادبیات فعالیت های خلاقانه و موثرتری در سطح استان عملیاتی کنیم.

وی همچنین ضمن تقدیر از خدمات جهادی کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا، ابراز کرد: مشارکت دانشگاه علوم پزشکی علی رغم درگیری با ویروس کرونا در برنامه های فرهنگی قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوان مهم ترین سرمایه آینده کشور هستند، عنوان کرد: باید در زمینه ی آموزش کودکان اقدامات مؤثری انجام شود تا بتوان خلأ ایجاد شده در فرهنگ سازی جامعه را پر کنیم.

لازم به ذکر است در این آئین به علت شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ۶ نفر از برگزیدگان به نمایندگی از سایر برگزیدگان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

منتشر شده در :2020/07/21 - 09:07|شناسه خبر: 52164 375 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه