امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۵۱:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام های تبریک مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

جمعی از مدیران و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیام های روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش راه ملت جمعی از مدیران و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیام های روز خبرنگار را تبریک گفتند که به شرح ذیل است؛

پیام تبریک مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات در آستانه روز خبرنگار به همین مناسبت پیام تبریکی صادر کرد
به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان: متن پیام به شرح ذیل است
بسم الله الرحمن الرحیم
خبرنگار پاسدار منافع عمومی و روشنگری بی ادعاست که حکومت کننده و حکومت شونده را در ترازوی قانون متوازن می کند.
۱۷ مردادماه روز شهادت شهید صارمی و یاد آور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند بی تردید بخشی از رشد و ارتقاء سطح عمومی و اطلاعات و فرهنگ جامعه مرهون خدمات جامعه خبرنگاران است
اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه و تمامی کسانی که ارزشمندترین گوهر زندگی خود یعنی جان خود را در راه آگاهی بخشی و اعتلاء ایران و اسلام و مردم بر کف نهاده و در تاریخ ماندگار شدند، فرا رسیدن روز خبرنگار را از طرف خود و همه همکاران در اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه صاحبان اندیشه و قلم و جامعه خبری و سایتهای محلی استان تبریک گفته و از درگاه ایزد منان سعادت، سلامت، و توفیق امید بخش آنها را در تمامی امور خواستارم.
_________________

رئیس‌ سازمان جهاد کشاورزی درپیامی ضمن تبریک ۱۷مرداد روزخبرنگار از تلاش های آنها قدردانی کرد.

متن پیام الیاس تاج الدینی بدین شرح است:

به نام خداوند جان و خرد

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

سوگند به قلم و آنچه می نگارد

زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی‌ست؛ آنانی که بدون هیچ چشمداشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تراوش رنج، غم و شادی مردم از قلم متعهد خود، اهمیت” ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ” را عینیت می‌بخشند؛ انسان‌های آزاده‌ای که ضمن حفظ حرمت قلم، برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنند؛ همانگونه که خداوند در قرآن به قلم سوگند یاد می‌کند و این بیانگر رسالت پیامبرگونه‌ی این قشر عزیز است.

هفدهم مرداد، سالروز شهادت مجاهد اهل قلم شهید محمود صارمی، به حق روز خبرنگار نامگذاری شده است. خبرنگاران، این سفیران صادق و راویان صدیق همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی، اهتمام می ورزند و می‌دانم، توصیف رسالتی که بر عهده گرفته‌اید، شکیبی وصف‌ناپذیر می‌خواهد که قلم و زبان را یارای ارج نهادن به آن نیست، لکن به پاس رسالت قلم و فعالیتهای صادقانه و کوشش‌های بی شائبه و بی دریغی که شما تلاشگران عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی مبذول داشته اید، همت والای شما در انعکاس اخبار و اطلاعات دولت تدبیر و امید و اطلاع رسانیِ خدمات جمهوری اسلامی و حمایت و همکاری در پوشش فعالیت ها و خدمات جهادگران بی سنگر در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جهش تولید، به جامعه را می‌ستایم و بر خود وظیفه می‌دانم از سعی و تلاش تمام خبرنگاران رسانه‌های استانی و شهرستانی ، اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه های سراسری، سایت ها و پایگاه های خبری، مطبوعات محلی و فضای مجازی تقدیر و تشکر نمایم.
اینجانب ضمن پوزش از کاستی‌ها و کمبودهای احتمالی امیدوارم همچون گذشته شاهد تداوم این همراهی و همکاری باشیم.
در پایان ضمن قدردانی مجدد از تک تک شما فرهیختگان و پیام آوران عرصه‌ی علم و دانایی، تندرستی، سعادت و موفقیت شما را، در سایه‌ی الطاف ایزد سبحان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی آرزو دارم.

الیاس تاج الدینی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی
کهگیلویه و بویراحمد

____________________________
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه ، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری واطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه ، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
متن پیام سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به شرح ذیل است:
درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می دارند و قدرت اندیشه،توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی گیرند.
۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.
هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.
قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین تکریم و قدر شناسی می باشد و حقیقتاً در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشا دوش کادر پزشکی و درمانی استان تلاش می کنند و با آگاهی بخشی به جامعه، مردم را به صحنه آورده و همراه دستگاه های اجرایی توفیقاتی را کسب کردند.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان کهگیلویه وبویراحمد، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار ، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات دولت و نظام ‌تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم
سید محمد تقی علوی
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد

______________________
مظاهری”رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی امداد استان کهکیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

ن و القلم وما یسطرون
جلوه های عشق و ایثار را می توان به عینه دید وآن زمانی است که خبرنگاری به عشق انسانیت و نشان دادن درد انسان ها سخت ترین شرایط را تحمل می کند واز هستی خود مایه می گذارد همچون:(( شهید صارمی ))

خبرنگار ان رسالتی پیامبرگونه بردوش دارند که حقایق را آشکار می سازند و تمام قد حامی انسانیت و عدالت هستند و صد البته با ارائه مشکلات و نظارت عمومی بر مسولین اجرایی هر منطقه پرچمدار توسعه اند .

۱۷ مرداد روز مسعود خبرنگار،یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به خبرنگاران عزیز وارجمند استان تبریک عرض نموده و ارزوی توفیق همه آنان را در دستیابی به قله های پیشرفت وارمان های ارزشمند انقلاب اسلامی مسئلت می نمایم .
______________________

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

سردار ً مهدی انصاری ً طی پیامی ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس متن این پیام بدین شرح است:

خبرنگاران وجدان بیدار، چشم بینا، زبان صادق و صریح در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه هستند و چون دیدبان صادق برای اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع رخدادها و حوادث تلاش می‌کنند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

اصحاب رسانه با روشنگری های خود می‌توانند در راستای هدایت افکار عمومی جامعه نقش مهمی ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رویداد های مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند است و همواره شایسته توجه و تقدیر است.

اینجانب با توجه به اینکه ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید ً محمود صارمی ً به نام روز خبرنگار نامیده شده است، ضمن ادای احترام به شهیدان و جانباختگان اصحاب رسانه میهن اسلامی و تقدیر از زحمات همه فعالان رسانه ای در ارتقاء امنیت اجتماعی و توسعه نظم و امنیت استان، روز خبرنگار را به آنها تبریک عرض می نمایم و سلامتی، سرافرازی و توفیق آنها را در سایه توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری از خداوند منان مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری
_______________________

متن کامل پیام دکتر احمد عریان در پی می آید:

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که به نام «روز خبرنگار» نامگذاری شده را گرامی می‌داریم و به تمامی انسانهای شریف، قلم‌های بی باک و صداهای رسای جامعه درود می‌فرستیم که در این عرصه پرخطر، با تلفیق ایثار و شهادت با استقلال و آزادگی همواره شریان‌های تنفس فرهنگی و خبری جامعه را باز و سیراب نگه داشته‌اند تا مخاطبین خود را اقناع کرده و از صداهای تک قطبی و سلیقه‌ای به دور باشند.

رسالت امروز خبرنگار، رسانه و عرصه خبر آن هم در هیاهوی ویروس کرونا که فاصله‌های اجتماعی ایجاد شده و جهان بر مدار فضای مجازی می چرخد در دو عامل صداقت و سرعت بیش از پیش نمود پیدا کرده است.

امروزه دیگر نمی شود نقش بی بدیل خبرنگاران را کتمان کرد زیرا جهان تشنه شنیدن اخباری است که از لسان و قلم خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های امانت دار و قابل اعتماد تنظیم و منتشر می گردند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه آموزش‌عالی استان کهگیلویه و بویر احمد از همه خبرنگاران و عزیزانی که در طول سال گذشته اخبار و رخدادهای آموزش عالی استان به ویژه دانشگاه یاسوج را پوشش داده و در این مسیر تلاش کردند تقدیر و سپاسگزاری می نمایم.

این روز را به همه فعالان عرصه رسانه به ویژه صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، خبرنگاران و رسانه های استان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی توأم با خبرهای خوب و سلامتی برای همه عزیزان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر احمد عریان
رییس دانشگاه یاسوج

___________________________
پیام تبریک مدیر عامل شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه فرارسیدن ۱۷ مردادماه، روز نامگذاری گردیده بنام روز خبرنگار، پاسره مدیر عامل شرکت آبفا استان با صدور پیامی این روز را به تمامی خبرنگاران، اصحاب رسانه و صاحبان قلم و اندیشه تبریک گفت.
متن پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان به شرح ذیل می باشد:
سلام و درود احد بی همتا بر نگارندگان خبر و اصحاب رسانه که به(( ن والقم و مایسطرون)) اعتقاد راسخ و عمیق داشته و حرمت قلم و آگاهی بخشی را پاس داشته اند و بر همگان ثابت نموده اند که همیشه و در همه برهه ها، قلم و اندیشه خویش را جزء در مسیر حق و عدالت بکار نمی گیرند.
۱۷ مردادماه فرصت ارزشمند و گرانبهایی است تا بار دیگر از رشادتهای خبرنگاران شهید ، بویژه (( شهید محمود صارمی )) که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از حیثیت، کشور و رسالت خود قرار داده اند به نیکی یاد نموده و از تلاش های بی وقفه نگارندگان خبر و اصحاب رسانه که سلامت فرهنگی و فکری جامعه را با نشر اخبار و اطلاعات واقعی، مناسب و مطلوب، مرهون زحمات بی وقفه آنان می دانیم صمیمانه تشکر و قدردانی نمائیم .
در روز نام گذاری گردیده بنام روز خبرنگار، با دلی آکنده و مملو از تقدیر و قدردانی، از خدمات و زحمات شبانه روزی خبرنگاران ، تبریک به طلایه داران جبهه آگاهی و زبان گویا و چشم بینای مردم کوچکترین واژه ای است که به اصحاب رسانه و خبر که در قبال باورها و اعتقادات مردم و منافع ملی و در قبال هر دشمنی که قصد تجاوز به مرزهای فرهنگی و اندیشه های ناب دینی مان را دارند مسئولیت خطیر خود را انجام داده و همواره در راستای پاسداشت ارزشهای جامعه و ترویج تفکر دینی و فرهنگی، بیرق احساس مسئولیت، غیرت و تعصب خود را با قلم خویش برپا داشته اند و با اندیشه و تراوشات فکری و ارزشی خود از ایران اسلامی و سکونت داران در میهن عزیزمان دفاع نموده اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره (( شهید محمود صارمی )) و تمامی شهدای والامقام خبرنگار و اصحاب رسانه که با اهداء خون خویش به سرزمین خود و سکونت داران در آن، اداء دین نمودند، بر خود لازم می دانم از یکایک خبرنگاران، اصحاب رسانه، خبرگزاریها، پایگاه های تحلیلی و خبری، صدا و سیما، فعالان فضای مجازی، روزنامه نگاران ،جرائد و مطبوعات و تمامی صاحبان قلم و اندیشه و تلاشگران درون و برون استانی که در انعکاس اخبار، اطلاعات، مطالب و بویژه موارد مرتبط با شرکت آب و فاضلاب تلاش و کوشش نموده و می نمایند صمیمانه تقدیر و تشکر نمائیم و موفقیت، سلامتی و توفیقات روزافزون تمامی آنان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم. روزتان فرخنده و قلمتان پاینده باد.
__________________________
رئیس کل دادگستری استان روز خبرنگار را تبریک گفت.
دکتر حسن نگین تاجی با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس کل دادگستری استان در این پیام اظهار داشت: سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس میدارند از خبرنگاران و اهل رسانه تشکر کردند.
رئیس کل دادگستری استان روز خبرنگار را تبریک گفت.
دکتر حسن نگین تاجی با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس کل دادگستری استان در این پیام اظهار داشت: سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس میدارند از خبرنگاران و اهل رسانه تشکر کردند.

مقام ارشد قضایی استان یاد ،نام و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی داشتند و افزود: : سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت های سلطه گر جهانی قرار دادند و در این راه پر افتخار به لقاء محبوب رسیدند.
دکتر نگین تاجی تأکید کرد: خبرنگار باید بداند و می داند که آن کس که آگاه تر است مسئول تر است .
وی افزود: مسئول در قبال ملت و کشور،
مسئول در قبال باورها و اعتقادات مردم ،
مسئول در قبال منافع ملی،
مسئول در قبال تجاوز فکری و اندیشه های بیگانه به مرزهای فرهنگی،
مسئول در قبال اخلاق جامعه ،
مسئول در اقدامات مدیران کشور و این مسئولیت و مسئولیت ها نه تنها محدودیت نمی آفریند ، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می سازد و خبرنگار به جایگاهی می رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی بیند.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایان برای تمامی خبرنگاران به ویژه تلاشگران استانی عرصه قلم و رسانه آرزوی موفقیت و شادکامی نمودند.

______________________________

پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان

به گزارش روابط عمومی کانون کهگیلویه و بویراحمد در متن این پیام آمده است:

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.

سلام و درود خدا  بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی ومقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه‏‌گر جهلی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

خبرنگار باید بداند و می‏‌داند که آن کس که آگاه‏تر است مسؤول‏تر است. مسئول در قبال ملت و کشور،مسئول در قبال باورها و اعتقادات مردم،مسئول در قبال منافع ملی،مسئول در قبال اخلاق جامعه،این مسئولیت و مسئولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی ‏آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‏ سازد و خبرنگار به جایگاهی می ‏رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی ‏بیند.

روزتان مبارک خبرنگاران فرهیخته

__________________________________________________

۱۷ مرداد روز خبرنگار بر تمامی پیام رسانان وسفیران عرصه خبر مبارک
سلام به همه شما که در عین تدین و پای بندی به آیین الهی دغدغه دارید؛
درود بر همه عزیزانی که قلم شان بر صراط حق است و کرامت انسانی.
قلم را بستاییم که خداوند متعال آن را ستود.
خدایی که قسم بر قلم خورد، قلمی که بر سطرها می چرخد و آن را به زیور خدایی شدن انسان ها می بالاند.
پس باید ما مراقب قلم های مان باشیم که خدای متعال بر واژگان قسم خورده و سوگند حق، حقیقت است و جاودانه.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد

_______________________________________________

پیام مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به مناسبت روز خبرنگار؛سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی خبرنگاران استیاسر رحیمیان مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات استان تبریک گفت.۱۷مردادماه روز شهادت شهید صارمی، یاد آور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند بی تردید بخشی از رشد و ارتقاء سطح عمومی  و اطلاعات و فرهنگ جامعه مرهون خدمات جامعه خبرنگاران است.
سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی خبرنگاران است و روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند و خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.
اینجانب ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه و تمامی کسانی که ارزشمندترین گوهر زندگی یعنی جان خود را در راه آگاهی بخشی و اعتلاء ایران و اسلام و مردم بر کف نهاده و در تاریخ ماندگار شدند،  فرا رسیدن  روز خبرنگار را از طرف خود و همه همکاران دراداره کل کتابخانه های عمومی استان  کهگیلویه و بویراحمد به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه، صاحبان اندیشه و قلم و جامعه خبری و سایتهای محلی استان تبریک گفته و از درگاه ایزد منان سعادت، سلامت، و توفیق امید بخش آنها را در تمامی امور خواستارم.
یاسر رحیمیان
مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد

_________________________________________________

خبر در حال بروز رسانی می باشد….

منتشر شده در :2020/08/06 - 03:08|شناسه خبر: 52545 331 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه