امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۳۲:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۳۶ پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۶ پروژه ورزشی از محل اعتبارات ۲۷ صدم ارزش افزوده در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست احداث ،تجهیز و تعمیر است.

به گزارش راه ملت: سید محمد‌تقی علوی اظهار کرد: ۳۶پروژه ورزشی از محل اعتبارات ۲۷ صدم ارزش افزوده در استان در دست احداث ،تجهیز و تعمیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  از محل اعتبارات ۲۷ صدم ارزش افزوده ،۳۶ پروژه در استان در دست احداث ،تعمیر و تجهیز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از حمایت ها و پیگیرهای وزارت ورزش و جوانان ،استاندار ،معاونین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه زیر ساخت های عمرانی ،فرهنگی و ورزشی استان افزود:این پروژها در تمامی شهرستانهای استان در دست اجرا می باشد.

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعداد پروژه‌های شهرستان ادامه داد:در شهرستان بویراحمد ۷پروژه ،کهگیلویه ۵پروژه ،گچساران ۶پروژه ،باشت ۴پروژه ،دنا ۴پروژه ،چرام ۳پروژه ،لنده ۳پروژه و بهمئی ۴پروژه در دست احداث ،تجهیز و تعمیر است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان از پیش بینی احداث ۳باب خانه جوان در شهرهای یاسوج ،چرام و لنده خبر و تصریح کرد:در سفر سطانی فر وزیر ورزش و جوانان به استان در سال گذشته ،خانه جوان شهرهای گچساران ،دهدشت و بهمئی افتتاح شد ،ضمن اینکه خانه جوان شهر باشت با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث و خانه جوان شهرسی سخت با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل و آماده افتتاح است.

منتشر شده در :2020/08/09 - 12:08|شناسه خبر: 52603 538 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه