امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۸:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تقدیر از آزادگان شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش راه ملت از یاسوج و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی طی  مراسمی از آزادگان شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  تقدیر شد.

در این مراسم نصیری راد ضمن تبریک این روز به تمامی آزادگان و رزمندگان و یادگاران جنگ تحمیلی گفت: بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز روزی سراسر افتخار و ایثار و شادی برای مام میهن است.

آزادگان هشت سال دفاع مقدس مصداق و نماد بارز و عینی ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و زیاده خواهی دشمنان هستند و تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی تصدیقی راستین بر این مدعاست که استقلال، عزت و بالندگی امروز ایران اسلامی  مدیون پایمردی و مقاومت شجاعانه فرزندان غیور خود می باشد.

مدیرکل راهداری استان افزود: جا دارد این سالروز خاطره ساز و خجسته را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز   را از درگاه ایزد متعال خواهانیم.

منتشر شده در :2020/08/16 - 05:08|شناسه خبر: 52988 495 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه