امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۱۵:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شناسایی ۱۶۰ تارنمای مجرمانه در استان/کهگیلویه و بویراحمد رتبه ۳۲ نزاع کشور را داراست/ انهدام ۲۵ باند قاچاق مواد مخدر

 فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اجازه نفس کشیدن به اراذل اوباش را نخواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت از یاسوج، سردار مهدی انصاری در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، اظهار داشت: رسانه ها در ارتقاء سطح فرهنگی جامعه نقش ویژه ای دارند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: بخش قابل توجهی از عملکرد پلیس مرهون همراهی و تعامل اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی برای دفاع از جان، مال و ناموس مردم همیشه در حالت آماده باش قرار دارند، عنوان کرد: اگر لحظه ای کوتاهی و غفلت از سوی ما سربزند سال های سال باید عقب نشینی کنیم.

سردار انصاری با تاکید بر اینکه برنامه های خاص و متفاوتی از سوی نیروی انتظامی استان در حال اجرا است، تاکید کرد: رضایت مردم برای ما از هر چیزی با اهمیت تر است.

وی بر ضرورت جذب خیرین امنیت ساز تاکید کرد و گفت: باید همه مردم و مسئولان با مشارکت یکدیگر برای تولید امنیت تلاش کنند.

انصاری با اشاره به اینکه در ۴ ماهه اخیر با رشد ۱۴ درصدی کشف و ضبط مواد مخدر در استان رو به رو هستیم، بیان کرد: در این خصوص ۶۶۹ نفر قاچاقچی و حمل کننده مواد دستگیر و ۱۵۰ دستگاه خودرو توقیف شده است.

وی از انهدام کردن ۲۵ باند قاچاق در استان خبر داد و افزود: در این مدت ۲۸ میلیارد تومان انواع کالا قاچاق در این استان کشف و ضبط شد و یک هزار و ۲۸ نفر در این زمینه دستگیر شد.

انصاری با اشاره به متلاشی شدن ۱۰ باند سارقان احشام در استان، بیان کرد: در این زمینه ۸۵ سارق سابقه دار دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۶۵۰ راس دام از این سارقان، اظهار داشت: ۶ باند سارق محموله های کامیون های حامل بار در سطح استان شناسایی شد.

انصاری از شناسایی ۱۶۰ تارنمای مجرمانه در استان خبر داد.

وی در خصوص مبارزه با پدیده زمین خواری، خاطرنشان کرد: تا کنون دست بسیاری از متخلفان را از منابع ملی قطع کردیم و زمین های بسیاری به آغوش بیت المال بازگشتند و حتی در این زمینه با مدیرکلی در استان برخورد شد.

انصاری یکی از خاطرات خود را برقراری تماس تلفنی پیرزن ۸۰ ساله در منطقه محروم دیشموک در ساعت ۳:۳۰ بامداد عنوان کرد و گفت: این بانو به دلیل ناپدید شدن فرزندش بعد از چرای گوسفندان با من تماس گرفت که دستورات لازم برای پیدا شدن این جوان را صادر کردیم.

وی گفت: از مجموع ۱۳۹ مورد کلاهبرداری که در سال ۹۹ انجام شد تاکنون ۵۱ درصد آن را کشف کردیم و بیش از ۸۶ مورد جعل نیز شناسایی شد.

انصاری علت وقوع چنین حوادثی را عدم آگاهی مردم نسبت به قوانین اعلام کرد.

منتشر شده در :2020/08/16 - 05:08|شناسه خبر: 52991 294 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه