امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۵۴:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعلام آمادگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به تامین اعتبار پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد برای تامین بخشی از اعتبار پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش راه ملت از یاسوج و به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس، مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دیدار و پیرامون موضوعات مختلف از جمله اعتبارات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، اعتبار دانشنامه استانی و یادمان‌های دفاع مقدس گفت‌وگو کردند.

سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به وجود ۲۱ یادمان شهدای گمنام در سطح استان، اظهار داشت: تعدادی از این یادمان‌ها نیازمند تکمیل هستند و تعدادی هم نیاز به بهسازی دارند که امیدواریم اعتبارات لازم به این موضوع اختصاص داده شود.

وی به اهمیت اجرای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اشاره کرد و افزود: در سایر استان‌ها از محل اعتبارات شهرداری‌ها و استانی کمک زیادی به اجرای این پروژه شده که انتظار داریم مسئولان استان ما هم توجه بیشتری به اختصاص اعتبار در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پروژه مرکز فرهنگی در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع اجرا می‌شود، گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سال گذشته برای تامین بخشی از اعتبار این پروژه قول‌هایی داد که امیدواریم اجرایی شود.

آسمند دانشنامه استانی را از دیگر پروژه‌های مهم حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان و بیان کرد: این دانشنامه می‌تواند مرجع کاملی برای دانشجویان، محققان و پژوهشگران باشد و دانشگاه یاسوج مجری آن است.

وی ابراز کرد: سال گذشته اعتباری برای تدوین دانشنامه استانی قرار داده شد که امیدواریم امسال هم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از تامین اعتبار این پروژه مهم استانی حمایت کند.

«علی سلحشوری» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار برای کمک به تامین اعتبار پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اعلام آمادگی کرد و گفت: در این راستا باید تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان برنامه و بودجه و استانداری منعقد شود.

وی افزود: در صورت انعقاد این تفاهم‌نامه آمادگی داریم در اسرع وقت به اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کمک کنیم و باید طوری برنامه‌ریزی شود که تا پایان امسال شاهد خروجی مطلوبی در زمینه اجرای این پروژه باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه دانشنامه استانی دفاع مقدس هم با توجه به میزان پیشرفت فیزیکی آن، تامین اعتبار شده و همچنان مورد حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

منتشر شده در :2020/08/17 - 09:08|شناسه خبر: 53040 292 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه