امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۳:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رفع تصرف ۳۰ هزار مترمربع از اراضی حریم و بستر رودخانه بشار یاسوج

مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۳۰ هزار مترمربع از اراضی حریم و بستر رود بشار یاسوج از دست متصرفان خبر داد.

به گزارش راه ملت از یاسوج ، عملیات رفع تصرف از حریم رودخانه بشار یاسوج در حاشیه روستای دهنو، توسط شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، اجرا شد.

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این عملیات دو روزه که با حمایت و حضور مقامات قضایی و انتظامی استان همراه بوده است.

وی بیان کرد: همچنین اداره منابع طبیعی نیز برای رفع تصرف از اراضی ملی مشارکت داشت، حدود ۳۰ هزار مترمربع از حریم و بستر رودخانه بشار در حاشیه روستای دهنوی یاسوج آزادسازی شد.

فرهادی ابراز کرد: با عنایت به تکالیف ابلاغی و همچنین شرایط خاص استان، عملیات رفع تصرف از حرایم رودخانه‌های استان به صورت جدی ادامه خواهد یافت .

مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از همه هم استانی‌ها درخواست داریم تا ضمن هماهنگی با شرکت آب منطقه‌ای برای هر گونه اقدام برای ساخت و ساز یا کشت و کار، از بروز مشکلات برای خود و دیگران جلوگیری کنند و ما را در انجام وظایف ذاتی مان یاری دهند چرا که منافع این کار برای نسل‌های آینده به ارث خواهد ماند.

منتشر شده در :2020/08/18 - 06:08|شناسه خبر: 53100 588 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه