امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۴۶:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خبر داد؛

برگزاری دوره مجازی «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» ویژه دستگاه های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان از برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» ویژه دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به صورت آنلاین برای همه کارکنان دولت برگزار می‌شود.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» ویژه دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی به صورت آنلاین برای همه کارکنان دولت برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی با همکاری مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جهاد دانشگاهی استان از تاریخ ۲۲شهریور تا ۳مهر۹۹ برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دوره از همه امتیازهای پیش‌بینی شده در چارچوب نظام آموزش کارمندان دولت برخوردار است، گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار نفر از کارکنان دولت در سطح کشور این دوره آموزشی را گذرانده‌اند.

سرهنگ آسمند عنوان کرد: مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بخشنامه شرکت در این دوره آموزشی را برای همه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان ارسال و اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده است.

منتشر شده در :2020/09/10 - 02:09|شناسه خبر: 54198 422 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه