امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۴:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پرواز های فرودگاه یاسوج از سر گرفته می شود

مدیر فرودگاه یاسوج از برقراری پرواز چهارشنبه بیست ششم شهریورماه هفته آتی بر فراز آسمان این شهر خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ علی محسنیان  گفت: پرواز روز چهارشنبه بیست و ششم شهریورماه جاری بعد از یک وقفه سه هفته‌ای، بر فراز آسمان یاسوج انجام و مسافران می‌توانند از هم اکنون بلیط‌های این پرواز را خریداری کنند.

وی ساعت پرواز روز چهارشنبه هفته جاری فرودگاه یاسوج از فرودگاه تهران را ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه صبح عنوان کرد و افزود: پرواز این هواپیما از یاسوج به سمت تهران از ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه برقرار است.
مدیر فرودگاه یاسوج ادامه داد: پروازهای هواپیمایی ماهان هم اکنون مانند روال گذشته در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود که ساعت پرواز از فرودگاه تهران بسمت یاسوج در روز شنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر است.
محسنیان، زمان پرواز هواپیمایی ماهان از فرودگاه یاسوج بسمت فرودگاه تهران در روز شنبه هر هفته را ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه ظهر برشمرد و خاطر نشان کرد: استقبال از پروازها مهمترین عامل ادامه پروازهای هواپیمایی بر سر آسمان یاسوج است.
وی در ادامه از نامشخص بودن اعلان نظر شرکت هواپیمایی هُما بر فراز آسمان یاسوج هم خبرداد و یادآورشد: ۲ شرکت ATR و ایرباس ۳۱۹ زیر نظر شرکت هواپیمایی هُما هنوز برای برقراری پروازهای خود در فرودگاه یاسوج اعلام نظر نکرده اند.
مدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فرودگاه آمادگی لازم برای تمامی پروازها را دارد و امیدواریم شرکت هواپیمایی هُما پروازهای خود را در فرودگاه یاسوج برقرار کند.

منتشر شده در :2020/09/09 - 10:09|شناسه خبر: 54300 255 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه