امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۴۸:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ائمه جمعه جانباز کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به آمار، گفت: ائمه جمعه جانباز و رزمنده این استان در هفته دفاع مقدس امسال تجلیل می شوند. 

به گزارش راه ملت ، سرهنگ امیرعباس آسمند اظهار داشت: این تجلیل چهارم مهرماه ۱۳۹۹ در آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه شهرها و مراکز بخش های استان و در جمع نمازگزاران انجام خواهد شد. 

وی افزود: هفته دفاع مقدس امسال برنامه‌ های متنوع مذهبی و فرهنگی در حوزه روحانیت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می  شود. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از این برنامه ها سخنرانی و خاطره ‌گویی روحانیان رزمنده  استان پیش از خطبه ‌های نماز جمعه شهرها و مراکز بخش های استان در روز چهارم مهرماه امسال است. 

سرهنگ آسمند عنوان کرد: بمناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس نیز از سوی ائمه جمعه و مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ۲ پیشکسوت جهاد و مقاومت هر کدام از شهرهای استان در مصلای نماز جمعه آن شهر تجلیل می ‌شود. 

وی ابراز داشت: روحانیان کشور و کهگیلویه و بویراحمد همواره در تمامی عرصه ها از جمله دوران دفاع مقدس پیشگام بوده و رشادت های مثال زدنی نیز از خود نشان داده اند.    

سرهنگ آسمند گفت: ائمه جمعه شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد تاکنون در خطبه های نماز جمعه برای ترویج روزافزون فرهنگ ایثار،  شهادت و جهاد و بیان ارزش‌ های ناب مذهبی و فرهنگی دوران دفاع مقدس تلاش و همت چشمگیری انجام داده اند. 

۳۱ شهریورماه تا ۶ مهرماه هر سال به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. 

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۶ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده  و تعداد شهدای روحانی استان در آن دوران نیز ۳۳ نفر است


.

منتشر شده در :2020/09/09 - 10:09|شناسه خبر: 54310 284 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه