امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۲۴:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معرفی درگاه‌های مشارکتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در شور عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد درگاه‌های مشارکتی این نهاد در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال را معرفی کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جلسه ساماندهی برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال جاری با حضور نمایندگان ادارات عضو در دفتر مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه گفت: بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد در استان داریم که با توجه به شیوع ویروس کرونا و فضای متفاوت تحصیل دانش‌آموزان در سال جاری برای ادامه تحصیل این دانش‌آموزان نیازمند یاری و مشارکت همگانی هستیم.
وی تصریح کرد: امسال برنامه شور عاطفه‌ها از ۲۲ شهریورماه با شعار ایران همدل-شور عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان آغازشده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.
مبشری تصریح کرد: تأکیدات برگزاری شور عاطفه‌های امسال ، پرداخت الکترونیکی کمک‌ها با توجه به اپیدمی ویروس کرونا و مساعدت در زمینه تأمین گوشی تلفن همراه و تبلت جهت استفاده دانش‌آموزان در فضای مجازی است.
وی به روش‌های در نظر گرفته‌شده برای مشارکت مردم در این طرح اشاره کرد و گفت: تصریح کرد: برای مشارکت در این طرح روش‌های گوناگون در نظر گرفته‌شده است که عمده این روش‌ها به‌صورت غیرحضوری و مجازی است.
مبشری با اشاره به آمادگی دفاتر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سطح استان و همچنین مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، گفت: با توجه به شرایط ویروس کرونا و وضعیت استان تصمیم بر این است که در تمامی شهرستان‌ها یک پایگاه مرکزی جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی راه‌اندازی شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ارتباط با خیران و نیکوکاران از طریق فضای مجازی اشاره کرد و افزود: شماره‌گیری کد #۱۴*  و همچنین #۰۷۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۰۳۸۹۴۱ و شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۴۹۰۰۴ از مهم‌ترین درگاه‌های مشارکتی مردم خیر و نیکوکار برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در شور عاطفه‌های امسال است.
وی با اشاره به اینکه در جشن عاطفه‌های سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد، گفت: امیدواریم مردم خیر و نیک‌اندیش استان امسال نیز همچون سال‌های گذشته و پرشورتر از گذشته برای یاری دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد مشارکت داشته باشند.
شایسته ذکر است، اعضای حاضر در این جلسه با ارائه نقطه نظرات خود بر مشارکت همگانی در خصوص کمک به تأمین ملزومات موردنیاز دانش‌آموزان نیازمند تأکید کردند.
انتهای پیام

منتشر شده در :2020/09/16 - 04:09|شناسه خبر: 54472 275 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه