امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۲:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استان/ تقدیر از سربازان نخبه/برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از ۳ هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس در ۳۱ شهریور ماه تجلیل به عمل می آید.

به گزارش راه ملت؛ سرهنگ امیر عباس آسمند در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه ۳۱ شهریور و با رعایت پروتکل های بهداشتی و در قالب چند غرفه محدود با هدف معرفی ظرفیت ها برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان، عنوان کرد: این همایش در شهرستان های ۹ گانه استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به رونمایی از چهار کتاب در حاشیه این همایش، بیان کرد: ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب نیز در سطح کشور اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین چندین سخنرانی در سطح مسئولان لشکری و کشوری خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان از تجلیل سه هزار پیشکسوت دفاع مقدس و خانواده آنها در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۶۰۰ نفر در بویراحمد، ۴۵۰ نفر در دهدشت و ۴۵۰ نفر در گچساران و ۲۵۰ نفر در هر شهرستان باقیمانده تجلیل می‌ شوند.

وی نواختن زنگ مقاومت، تجلیل از سربازان نخبه، مسابقات کتابخوانی و سرکشی از خانواده شهدا را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

آسمند از تولید ۶۰ کتاب در سال جاری خبر داد و گفت: ۵۰ کتاب مکتوب و ۱۰ کتاب صوتی از جمله این موارد است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۵ کتاب مراحل تولید را طی کرده و ۱۲ مورد آن چاپ شده است.

آسمند تاکید کرد: ۶۰ موشن گرافیک ، ۱۰ مستند فرمانده هان دفاع مقدس، ۳ اثر موسیقی و انیمیشن کتاب پایی که جا ماند از طریق فضای مجازی در اختیار مردم قرار می گیرد که علاقمندان می توانند از این تولیدات بهره مند شوند.

منتشر شده در :2020/09/18 - 09:09|شناسه خبر: 54676 325 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه