امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۰:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسابقات قرآنی باران وحی مددجویان به‌صورت مجازی برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات قرآنی ویژه مددجویان تحت پوشش این نهاد با عنوان باران وحی به‌صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، در سال جاری خدمات فرهنگی این نهاد برای مددجویان به‌صورت مجازی ارائه می‌شود.
وی بابیان اینکه هدف از ارائه آموزش‌های فرهنگی ارتقاء شاخص‌های فرهنگی و تعمیق باورهای دینی در بین مددجویان است، تصریح کرد: باهدف تقویت انس مددجویان با کتاب آسمانی قرآن جشنواره قرآنی باران وحی با حضور ۳۱۲ نفر از مددجویان به شیوه نوین با عنوان جشنواره فرهنگی-هنری قرآنی باران وحی در رشته‌های مختلف برگزار شد.
مبشری افزود: درمجموع ۱۷۰ نفر از مددجویان شرکت‌کننده از ادارات مختلف کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره قرآنی باران وحی در بخش‌های آوایی، هنری، معارفی و ادبی و ۵۶ نفر نیز در بخش حفظ قرآن انتخاب شدند که اسامی شرکت‌کنندگان جهت داوری در مرحله استانی اعلام شد.
وی تصریح کرد: از این تعداد شش نفر در بخش آوایی در رشته‌های اذان، ترتیل و تحقیق و دو نفر نیز در بخش حفظ قرآن به‌عنوان منتخبین استانی مشخص که در مرحله نهایی با منتخبان سایر استان‌ها به رقابت می‌پردازند.
مبشری تصریح کرد: اسامی منتخبان بخش‌های هنری، معارفی و ادبی هنوز اعلام‌نشده است.
وی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد در سال جاری را آموزش مجازی قرآن کریم برای مددجویان اعلام و بیان کرد: ۳۱۶ نفر از مددجویان در این دوره آموزشی شرکت کردند که آموزش‌هایی در قالب تدبر در کتاب زندگی، مربی پروری، تفکر ویژه دختران و تفکر ویژه پسران برای آنان ارائه شد.
مبشری یادآور شد: ثبت‌نام ۳۳۳ نفر از فرزندان مددجویان در سامانه نورالهدی به‌منظور بهره‌گیری از نشریات و مسابقات به‌منظور معرفت افزایی و استمرار برکات زیارت از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد است که در سال جاری به‌صورت مجازی برای مددجویان اجرا شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد در دوران شیوع ویروس کرونا با دسترسی آسان مددجویان به محتویات آموزشی در فضای مجازی همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام

منتشر شده در :2020/09/22 - 11:09|شناسه خبر: 54865 416 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه