امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۵۳:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طرح همبازی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح «همبازی» برای اهدای اسباب‌بازی و کتاب به کودکان نیازمند در استان اجرا می‌شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد گفت: با توجه به شرایط حاصل از اپیدمی کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اداره پست استان مبنی بر همکاری جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها امضاء شد.

وی تصریح کرد: شور عاطفه‌های امسال به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت مساعدت ده هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته  امداد استان از ۲۲ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.
مظاهری افزود: در همین خصوص طرح «همبازی» در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل شکل‌گرفته است تا موجبات شادی دل‌های کوچک کودکان محروم و نیازمند با اهداء اسباب‌بازی و کتاب، فراهم شود.
وی تأکید کرد: در طرح همبازی از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت‌شده تا هدیه‌ای ازجمله اسباب‌بازی و یا کتاب برای کودکان نیازمند تدارک دیده و با این هدایا به یاری کودکان نیازمند بشتابند.
مظاهری با تأکید بر اینکه باجه‌های ادارات پست در سراسر استان آماده دریافت اقلام اهدایی مردم نیکوکار و ارسال آن برای کودکان نیازمند هستند، خاطرنشان کرد: از تاریخ نهم تا یازدهم مهرماه اداره کل پست استان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق دفاتر خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کرده و پس از جمع‌آوری توسط پست، کمک‌ها به کمیته امداد تحویل داده می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان به دست کودکان نیازمند برسد.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، با اشاره به اینکه اولویت نیازهای دانش آموزان گوشی تلفن همراه، تبلت، نوشت‌افزار، کیف و کفش است، گفت: خیران نیکوکار می‌توانند از طریق کدهای #۱۴* و #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود برای دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.
انتهای پیام

منتشر شده در :2020/09/30 - 12:09|شناسه خبر: 55370 288 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه