امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۹:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه از استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برخی موقوفات کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش راه ملت؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری‌زاده ، معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه و هیأت همراه از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید بعمل آوردند.

حجت‌الاسلام نوری زاده ضمن بیان اهمیت و جایگاه وقف دراسلام و بیان روایات پیرامون وقف گفت:یکی از روش های نیکو و سنت های حسنه وقف است که از دیر باز به شکل های گوناگونی در تاریخ بشر وجود داشته است و اسلام آن را در مسیر روشن ، منطقی ،هدفدار، مترقی و دقیق نهاده است.

معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه،گفت: وقف ریشه در عقاید و باورهای مردم دارد‌. اوقاف یک نهاد مردمی است که میتواند بزرگترین سازمان اقتصادی اسلام را شکل دهد. ما باید در توسعه و تعمیم و تعمیق فرهنگ وقف تلاش کنیم . بیان روایات پیرامون آثار و ثمرات و نتایج دنیوی و اخروی وقف توسط مبلغین در توسعه و تعمیق فرهنگ وقف بسیار تاثیرگذار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری‌زاده گفت : استفاده از راهبرد شبکه سازی ،جریان سازی،گفتمان سازی، فرهنگسازی و توانمند سازی متولیان و مسئولین اوقاف و الگو سازی و نوین سازی شیوه های ترویج فرهنگ وقف میتواند بسیار اثرگذار باشد‌.

وی گفت: ما باید حافظ اموال موقوفه و مجری دقیق نیات واقفین باشیم و در این زمینه شفاف و دقیق عمل کنیم.

در پایان سفر یک روزه حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده و هیئات همراه از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج، پروژه خلیج فارس و موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج بازدید بعمل آوردند.

منتشر شده در :2020/10/01 - 01:10|شناسه خبر: 55402 312 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه