امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۹:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کشف محموله قاچاق میلیاردی در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال از منزل شخصی در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً جهان دیماز ً اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، و در پی دریافت خبری مبنی بر انبار کالای قاچاق در منزل شخصی در شهر دهدشت موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این انبار ۸۸۸ عدد ماءالشعیر، ۷ هزار عدد فندک، ۴ هزار و ۵۲۰ عدد قهوه، ۳۰ هزار و ۲۴ عدد خمیر دندان سیگنال، ۹۴ عدد کتری، ۸۰ دستگاه ترازوی آشپزخانه، ۴ دستگاه آبمیوه گیری، ۱۸ دستگاه همزن برقی، ۴ دستگاه چرخ گوشت و ۱ دستگاه آرام پز کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان تاکید کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی جزء اولویت‌های انتظامی شهرستان است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

منتشر شده در :2020/10/07 - 03:10|شناسه خبر: 55751 347 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه