امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۷:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نجات پیرزن با اعزام بالگرد به رودریش

رئیس فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پیرزن و پیرمرد با اعزام بالگرد اورژانس نجات یافتند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان؛ محسن جلیل گفت: دیروز ساعت ۸ صبح طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر درخواست کمک جهت خانم ۶۰ ساله ای که به دلیل فشار خون بالا دچار عوارض شدید ناشی از بیماری شده بود، بلافاصله بالگرد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

جلیل با بیان اینکه ماموریت بالگرد در منطقه سخت گذر رودریش بود، گفت: طی انجام ۲ ساعت پرواز بعد از اقدامات و حمایت های درمانی اولیه بیمار با وضعیت عمومی مطلوب تحویل مرکز درمانی در یاسوج داده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی افزود: هم چنین امروز ساعت ۱۲/۳۰ طی تماس با مرکز اورژانس۱۱۵ کهگیلویه مبنی بر در درخواست کمک جهت امدادرسانی و انتقال مردس ۸۰ ساله که به دلیل سقوط از ارتفاع دچار ضربات شدیدی به ناحیه کمر و لگن شده بود، بلافاصله بالگرد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.
وی با بیان اینکه شخص مصدوم دارای بیماری های زمینه ای از جمله فشار خون بود، گفت: بعد از دو ساعت پرواز و طی اقدامات درمانی و حمایتی مورد نیاز، مصدوم با شرایط عمومی مطلوب به بیمارستان شهید بهشتی در یاسوج تحویل داده شد.

منتشر شده در :2020/10/08 - 12:10|شناسه خبر: 55852 370 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه