امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۰:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عملیات سم پاشی ۳۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در ۴ شهر کهگیلویه و بویراحمد

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عملیات سم پاشی ۳۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شهرهای یاسوج، دهدشت، دوگنبدان و سی سخت آغاز شده و توسط بخش خصوصی وبا نظارت مستمر مشاور و کنترل شرکت آبفا تمامی شبکه های فاضلاب شهرهای تابعه در سراسر استان سم پاشی می شوند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد غیضان خواهانفر در بازدید از شبکه فاضلاب شهر یاسوج اظهار کرد: عملیات سم پاشی ۳۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شهرهای یاسوج، دهدشت، دوگنبدان و سی سخت آغاز شده و توسط بخش خصوصی وبا نظارت مستمر مشاور و کنترل شرکت آبفا تمامی شبکه های فاضلاب شهرهای تابعه در سراسر استان سم پاشی می شوند.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این عملیات همچنین ۹۷۵۰ فقره منهول فاضلاب سم پاشی می شود.
خواهانفر با بیان اینکه شبکه های فاضلاب محیط مناسبی برای زیست و تکثیر بعضی از گونه های سوسری ها می باشد افزود: این عملیات به روش مه پاشی و در راستای کاهش و از بین بردن سوسری ها توسط ۳ اکیپ مجهز به تجهیزات و دستگاههای سم پاشی انجام می گیرد.
وی یادآور شد: سم پاشی شبکه های فاضلاب شهرهای استان با رعایت کامل اصول ایمنی و بهداشتی و به صورت مداوم و بر اساس برنامه مدون و زمان بندی شده هر ساله طی چندین نوبت انجام می گیرد و انجام سم پاشی موجب می گردد حشرات موذی در شبکه های فاضلاب در کمترین زمان ممکن از بین بروند.

منتشر شده در :2020/10/11 - 09:10|شناسه خبر: 55894 354 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه