امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۴۰:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غلام پور در نشست شورای مدیران فاوای استان خبرداد: پیشرفت ۹۸ درصدی عملیات فیبر نوری مسیر یاسوج به مال خلیفه

 

  

 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: عملیات ۵۰ کیلومتر فیبر نوری دهدشت و بابامیدان و پیشرفت ۹۸ درصدی عملیات فیبر نوری یاسوج – مال خلیفه از اقدامات وزارت ارتباطات در سه ماهه اخیر است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد غلام پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در نشست شورای مدیران فاوای استان که با حضور مدیران پست، پست بانک، ارتباطات زیرساخت، معاون مخابرات منطقه و مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام عالی وزارت برای نظارت بر اجرای طرح ها، عملکرد دستگاه ها را اقدامی ضروری ارزیابی و آن را گامی مهم در راستای پیشبرد اهداف وزارت و توسعه خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برشمرد.

رئیس شورای مدیران فاوای استان تعامل بین مجموعه ای را مثبت ارزیابی و افزود: برای پیشبرد اهداف وزارت در حوزه توسعه بخشی به خدمات فاوای استان تعامل و همدلی بین مجموعه ای می تواند راه گشا باشد.

این مقام مسئول با تقدیر از همه فعالان حوزه فاوا در استان خواستار تسریع در انجام پروژه های تعریف شده و اتمام هرچه سریعتر آن ها شد.

غلام پور با اشاره به افزایش میزان استفاده از اینترنت در دوران کرونا، از افزایش ۶۶ درصدی فروش پهنای باند در سه ماهه اخیر، و بالا بردن ظرفیت انتقال تا ۱۸۰ گیگابیت بر ثانیه توسط شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان همچنین عملیات ۵۰ کیلومتری فیبر نوری در مسیرهای دهدشت و بابامیدان، و پیشرفت ۹۸ درصدی عملیات فیبر نوری مسیر یاسوج به مال خلیفه را از دیگر اقدامات مجموعه وزارت در سه ماهه اخیر در استان برشمرد.

در ادامه این نشست مدیر ارتباطات زیرساخت استان و مخابرات منطقه استان گزارشی از آخرین اقدامات صورت پذیرفته در حوزه مدیریتی خود را ارائه دادند.

منتشر شده در :2020/10/13 - 12:10|شناسه خبر: 56164 254 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه