امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۸:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعلام آمادگی انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک استانداری با ثبت احوال کشور

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: آمادگی داریم در خصوص تامین فضای فیزیکی، تجهیزات و امکانات ثبت احوال استان به صورت مشارکت ۵۰ درصدی با ثبت احوال کشور همکاری کنیم.

به گزارش راه ملت؛ حسین کلانتری افزود: آمادگی داریم در خصوص تامین فضای فیزیکی، تجهیزات و امکانات ثبت احوال استان به صورت مشارکت ۵۰ درصدی با ثبت احوال کشور همکاری کنیم.

وی تصریح کرد: ثبت احوال استان نیازها و خواسته های خود را احصاء و اولویت بندی کند تا در جلسه ای در مرکز کشور با حضور رئیس سازمان ثبت احوال برای رفع آنها تفاهمنام مشترک منعقد شود.
استاندار، علاوه بر تامین تجهیزات و امکانات یکی از نیازها را بحث آموزش، ساماندهی و به روز کردن نیروی انسانی دانست و بر ضرورت آموزش و تقویت نیروی انسانی توسط تیمی فنی و تخصصی به استان تاکید کرد.
کلانتری اظهار داشت: انتظار داریم در حوزه ثبت احوال استان، اقدامات نسبت به میانگین کشوری پیش رود و در این خصوص به لحاظ نرم افزاری، سخت افزاری و نیروی انسانی نیازمند حمایت از مرکز کشور هستیم.
وی با اشاره به اینکه ثبت احوال نهادی کارآمد و در سطح ملی و با نوآوری اقدامات ارزنده ای داشته و کارنامه درخشانی دارد، افزود: ثبت احوال به دلیل اهمیت و جایگاه آن در نظام ثبت وقایع حیاتی و هویت ایرانی و به روز بودن اطلاعات و آمارها نیازمند توجه ویژه است.
به گفته استاندار، دولت هم روی موضوع ثبت احوال و طبقه بندی اسناد هویتی حساس بوده چون نگهداری، پایش اسناد و بروز بودن آمار و اطلاعات بسیار مهم و تاثیر گذار در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری ها است.
معاونت امور اسناد هویتی رئیس سازمان ثبت احوال کشور هم گفت: آمادگی هرگونه همکاری ثبت احوال کشور جهت تقویت همه جانبه ثبت احوال استان کهگیلویه وبویراحمد را داریم.
ابوترابی افزود: برای تقویت این حوزه در استان از نیروی کارآمد، با تجربه و باسابقه در مدیریت آن استفاده شده است و تلاش داریم تا ثبت احوال استان با انعقاد این تفاهمنامه مشکلات آن رفع و شاخص های آن رشد و تقویت شود.
در این دیدار نعیمی مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حراست سازمان ثبت احوال کشور و داوید صادقی مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه وبویراحمد حضور داشتند.

منتشر شده در :2020/10/14 - 03:10|شناسه خبر: 56217 311 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه