امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۱۰:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

خرید کالای استاندارد ایرانی باید به گفتمان ملی و خواسته تمام مردم تبدیل شود

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: یکی از مهمترین شاخص های توسعه کشور و جهش تولید، استاندارد و کیفیت است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد، ضمن تشریح و تبیین نقش استاندارد در توسعه کشور و تحقق شعار جهش تولید، گفت: یکی از مهمترین مولفه ها و شاخص های توسعه کشور و جهش تولید، رعایت استانداردها و کیفیت کالاها و خدمات است.
وی افزود: اگر خواهان رونق تولید و جهش تولید در کشور هستیم، خرید کالای استاندارد ایرانی باید به گفتمان ملی و خواسته تمام مردم تبدیل شود.
وی افزود: یکی از مهمترین مولفه ها و شاخص ها و پیش شرط جهش تولید، استاندارد و کیفیت است.
بهمن رحمتی در ادامه به تشریح گزارش عملکرد یکساله( مهرماه ۹۸ تا مهرماه ۹۹ ) اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و بیان داشت: تقویت فرهنگ خرید کالای استاندارد ایرانی و کمک به جهش تولید ملی، نیازمند تلاش و همیت تمامی ملت ایران و نهادهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور می باشد.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار امسال روز جهانی استاندارد “حفاظت از زمین با استانداردها” تصریح کرد: با رعایت استانداردها، انرژی های موجود در زمین به نحو صحیح و بهتر در اختیار انسان ها قرار می گیرد و کوچکترین زیانی به سایر موجودات وارد نمی شود.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تبریک روز جهانی استاندارد به فعالان عرصه تولید، استاندارد و کیفیت، ابراز امیدواری کرد، با همکاری تولیدکنندگان فرآورده های استاندارد و ارائه خدمات با کیفیت به مردم، بتوانیم در جنگ اقتصادی هم مانند سایر عرصه ها سربلند شویم.

منتشر شده در :2020/10/16 - 12:10|شناسه خبر: 56385 215 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه