امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۶:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر کل پست بانک استان خبر داد: افزایش ۵۵ درصدی درآمد پستی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درآمد پستی استان در شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل به میزان ۵۵٫۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، هادی خسروی فرد مدیرکل پست استان تصریح کرد: در شهریور ماه امسال بیش از ۱۱۷ هزار مرسوله به استان وارد و تعداد ۲۷۶۰ مرسوله خارج شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان ترافیک مربوط به سرویس کرایه در مقصد از مبدأ تهران به استان ارسال شده است.

خسروی فرد همچنین به سامانه برخط رهگیری مرسوله اشاره و اظهار کرد: مشتریان می توانند با وارد کردن شماره مرسوله خود در سایت tracking.post.ir اطلاعات مربوط به جابجایی مرسوله های مورد نظر را به صورت لحظه ای مشاهده کنند. وی افزود: اطلاعات مرسوله ها حداکثر تا ۶ ماه در این سامانه نگهداری و قابل رهگیری می باشد.

مدیرکل پست بانک استان در ادامه ضمن اشاره به راه اندازی سامانه پست یافته، خاطرنشان کرد: امکان جستجوی مدارک و اشیاء گمشده نیز از طریق سامانه مدیریت اطلاعات اشیاء و مدارک پیدا شده فراهم شده است که می توان با مراجعه به نشانی postyafteh.post.ir و وارد کردن مشخصات شی یا مدرک گم شده از پیدا شدن آن اطلاع حاصل کرد.

خسروی فرد همچنین با اشاره به افزایش خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی در دوران شیوع کرونا، بر لزوم حمایت از کسب و کارهای اینترنتی تاکید کرد.

منتشر شده در :2020/10/21 - 07:10|شناسه خبر: 56639 297 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه