امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۶:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ناکامی سارقان منزل در یاسوج به همت پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: ۴ سارق منازل در شهر یاسوج با اعتراف به ۶ فقره سرقت و مقادیر زیادی اموال مسروقه دستگیر شدند.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ فرمانده انتظامی بویراحمد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت از منازل در مناطق مختلف شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ علی کرم بازیان افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی و انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند ۴ سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های اولیه به ۶ فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند ادامه داد: از این سارقان مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، هشت درب آهنی و آلومینیومی، یک عدد آبگرمکن دیواری، ۱۰ عدد شیر آلات اهرمی، یک عدد کباب پز، ۳۱۰ عدد قلیان، ۵۰ کیلوگرم گردو، ۳۶۰ عدد فلاکس، ۴۰ دستگاه بخاری، ۲ دستگاه قهوه ساز، یک دستگاه آبمیوه گیری، ۶ عدد موتور یخچال، مقداری لوله و اتصالات سرویس بهداشتی، یک دستگاه همزن تخمه، ۲۰۰ عدد لامپ ال ای دی، فیوز برق، ۲۰۰ کیسه ذغال و ۱۱ عدد درب چوبی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه یک نفر مالخر نز در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودروی وانت و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

منتشر شده در :2020/10/29 - 11:10|شناسه خبر: 57188 358 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه