امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۲:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بیمه سلامت

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدباصدورپیامی هفته بیمه سلامت راتبریک گفت.

به گزارش راه ملت؛ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدباصدورپیامی هفته بیمه سلامت راتبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است.
بسمه تعالی
سازمان بیمه سلامت ایران در تمامی برنامه های خود به دنبال آرامش و امنیت مردم است. 
طرح تحول نظام سلامت شاخص ترین اقدام دولت و وزارت بهداشت در چند سال اخیر است، این طرح عظیم توانست هزینه‌های درمانی مردم را از ۶۰ درصد به  کمتر از ۱۰ درصد برساند که افتخاری بزرگ برای نظام و دولت است.
استان شهید  پرور و  غیور کهگیلویه وبویراحمد  با رشادت و دلاوری ، دفاع ازسرزمین وکیان اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس را در پیشینه درخشان خود به یادگار دارد.
 اداره کل بیمه سلامت استان نیز به عنوان یک  نهاد خدمت رسان و  مترقی، اولویتهای اجتماعی، بیمهای و رفاهی خود را با توجه به برنامه های دولت و سیاستهای سازمان بیمه سلامت کشور  باتوجه به وجود محرومیتهای  منطقه ای ، این اداره کل تحت پوشش قراردادن اقشار مختلف جامعه و ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم شریف را در سرلوحه  فعالیتهای خود قرار داده و این امر با جدیت  دنبال میشود..اکنون سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور  با تاکید بر توانمند سازی  بیمه  شدگان ، ترویج  فرهنگ  عمومی  بیمه و درمان  و  با  ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشمند که  با تمرکز  بر سطح  بندی خدمات و رعایت  نظام  ارجاع  تلاش دارد  تا پوشش  بیمه سلامت همگانی را در کشور تکمیل نموده و با حفظ کامل حقوق شهروندی و مشتری مداری در جهت تجمیع منابع خود و خرید راهبردی خدمات سلامت از شرکای کاری و مشارکت اجتماعی مردم  موجبات رضایت بیمه شدگان را فراهم نماید . هـدف اصلی این اداره کل تعمیم بیمه خدمات درمانی در سطح استان با ارائه خدمات مطلوب و مورد رضایت مردم میباشد.
اینجانب ضمن تبریک سالروز تصویب قانون بیمه همگانی در سوم آبان ماه ، آغاز هفته بیمه سلامت را به مدیریت آن دستگاه، کارکنان خدوم  ،بیمه شدگان ، تمام موسسات بهداشتی و درمانی طرف  قرارداد ، اعم از بخش های دولتی ،خصوصی و سایر شرکای کاری ، انتظار دارم که همه  دستگاههای مرتبط با حوزه سلامت همکاری لازم را  در راستای سیاست های مقام معظم رهبری و دولت  در راستای  پیشبرد  فرآیندهای مترقی از جمله  تجویز نسخههای  الکترونیکی ، استحقاق سنجی و آزمون وسع ، رسیدگی به پرونده های بیمارستانی به صورت الکترونیکی  و خسارتهای متفرقه داشته  تا زمینه افزایش کیفیت ارائه خدمات را فراهم نمایید، تا شاهد رشد و شکوفایی و ارتقاء شاخص های سلامت در سطح استان و کشور باشیم. انشاءالله 
سید نصیر حسینی
نماینده ولی فقیه

منبع: تابش آنلاین

منتشر شده در :2020/10/29 - 01:10|شناسه خبر: 57207 282 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه