امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۷:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توزیع مرغ و روغن با قیمت مصوب دولتی در کهگیلویه

رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: با هدف تعدیل قیمت‌ کالای اساسی توزیع مرغ منجمد و روغن با نرخ مصوب از امروز در شهرستان آغاز شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ احمد حکیم در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه از توزیع اقلام کالای اساسی در مراکز عرضه شهرستان خبر داد.

رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت صمت و مصوبه کارگروه تنظیم بازار با هدف تعدیل قیمت مرغ و روغن توزیع این کالاها آغاز شده است.

حکیم تصریح کرد: مرغ منجمد با قیمت مصوب ۱۵ هزار تومان از امروز در عاملیت فروش دهدشت واقع در خیابان ۱۸۰ دستگاه توزیع می‌شود.

وی افزود: روغن مایع و جامد نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دو عامل فروش دیگر در  حال توزیع است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

این مسؤول قیمت دولتی روغن خوراکی ۱۳۰۰ گرمی را ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و روغن ۲۲۵۰ گرمی را ۲۲ هزار تومان و روغن جامد را ۴۳ هزار تومان اعلام کرد.

حکیم گفت: شکر دولتی فله‌ای با قیمت هفت هزار و ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو و بسته‌بندی هر کیلو ۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

رئیس صمت کهگیلویه با بیان اینکه بازرسان این اداره در دو شیفت صبح و عصر بر واحدهای عرضه نظارت دارند از مردم خواست تخلفات صنفی و هر گونه تخطی از قیمت‌های مصوب را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

منتشر شده در :2020/10/31 - 01:10|شناسه خبر: 57277 493 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    خخخخخخخخخخداااااراششششششکککککککر

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه