امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۳۶:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

واکنش معاون دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به افزایش قیمت شن و ماسه

سید عیسی حسنی در خصوص انتشار شایعه ای در رسانه ها مبنی بر افزایش قیمت شن و ماسه گفت: چند روزی است که زمزمه افزایش قیمت شن و ماسه از ناحیه برخی افراد موثر این صنف در فضای رسانه ای منتشر و پخش شده، که کذب است.

به گزارش راه ملت، معاون قضایی  و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در خصوص انتشار شایعه ای در رسانه ها مبنی بر افزایش قیمت شن و ماسه گفت: چند روزی است که زمزمه افزایش قیمت شن و ماسه از ناحیه برخی افراد موثر این صنف در فضای رسانه ای منتشر و پخش شده، که کذب است.
حسنی افزود: هرگونه افزایش در قیمت مصالح ساختمانی و شن و ماسه باید از مسیر سازمان صمت و اتاق اصناف و مجموعه های تنظیم بازار در استانداری و البته نظارت قانونی دستگاه قضایی و تعزیرات صورت گیرد.

وی در ادامه افزود:  اگرچه درخواستهایی از ناحیه برخی اعضای صنف برای افزایش مطرح شده بوده اما در جلسات برگزار شده، به صراحت با این موضوع مخالفت گردیده است.

حسنی در پایان متذکر شد هر گونه ایجاد جو روانی توسط افراد در رسانه ها توسط دستگاه قضایی رصد و البته در صورتی که هرگونه افزایش قیمت بر خلاف ضوابط و نظارت مراجع نظارتی اقتصادی صورت گیرد که اخلال در نظم اقتصادی و بازار ایجاد کند  سبب ایجاد مسوولیت کیفری برای مسببین خواهند شد.

همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و وبویراحمد گفت؛ افزایش قیمت شن و ماسه کذب است ، مردم تخلف را گزارش کنند .

صالحی مدیرکل تعزیرات گفت:در زمینه افزایش قیمت شن و ماسه تاکنون هیچ مرجع رسمی، یا دولت تصویب نگردیده است، و انتشار چنین اخباری کذب محض است.

وی افزود: بدیهی است تولیدکنندگان شن و ماسه ملزم به رعایت نرخهای مصوب و تمکین از قانون هستند.

صالحی تصریح کرد: در استانی که خود سرشار از منابع شن و ماسه است افزایش این مصالح ساختمانی قابل توجیه نیست ،

مدیر کل تعزیرات اظهار داشت: متاسفانه در روز های اخیر شاهد انتشار خبری مبنی بر افزایش قیمت شن و ماسه در استان بوده‌ایم، که این موضوع صرفاً توسط سودجویان در فضای مجازی منتشر شده است.

وی افزود: در زمینه افزایش قیمت شن و ماسه تاکنون هیچ مرجع رسمی، یا دولت تصویب نگردیده است، و انتشار چنین اخباری کذب محض است.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: درصدد هستیم عامل انتشار این خبر را شناسایی، و با وی برخورد قاطع قانونی صورت بگیرد.

منتشر شده در :2020/11/02 - 04:11|شناسه خبر: 57422 347 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه