امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۵:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پروژه بندانحرافی کانال انتقال و حوزه تغذیه مصنوعی سنگ سپو با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث می شود

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای استان، گفت: پروژه بندانحرافی کانال انتقال و حوزه تغذیه مصنوعی سنگ سپو با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث می شود.

به گزارش راه ملت؛ دکتر احسانی، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای استان و مهندس محسنی فر عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای استان از پروژه “احداث بند انحرافی کانال انتقال و حوضچه تغذیه مصنوعی اب های زیر زمینی تنگ سپو بازدید کردند.
در این بازدید دکتر احسانی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای استان گفت: که پروژه احداث بندانحرافی کانال انتقال و حوزه تغذیه مصنوعی سنگ سپو با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و به کارفرمایی شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با هدف تقویت سطح اب سفره های زیرزمینی دشت کلاچو و منطقه تنگ سپو در حال احداث می باشد.
مهندس پرچمی ناظر عالی پروژه نیز با اشاره به مدت زمان این پروژه گفت: قرار داد اولیه(فاز اولیه) با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال می باشد و قرار بود که این پروژه در هشت ماه به بهربرداری برسد.

وی افزود: با پشتکار پیمانکار، مهندسین ناظر و مشاورین و سایر عوامل این پروژه خوشبختانه در کمتر از چهار ماه این فاز به بهره برداری رسید و قرارداد ثانویه(تکمیلی)هم با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال است که مدت زمان این قرارداد هم ۴ ماهه است و پیش بینی می شود که تا پایان ابان ماه این فاز هم به بهره برداری برسد.

منتشر شده در :2020/11/05 - 03:11|شناسه خبر: 57578 224 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه