امروز :سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۰۹:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شکست فرازبام خائیز دهدشت مقابل مدعی عنوان قهرمانی

تیم فرازبام خائیز در هفته پنجم لیگ برتر هندبال ایران بازی را به حریف اصفهانی خود واگذار کرد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ عصر امروز دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر هندبال کشور به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم سپاهان موفق شد از سد فرازبام عبور کند و با کسب سومین برد خود گام بلندی برای صعود از گروه B این رقابتها بردارد.

در این دیدار شاگردان مجید پارسایی در تیم فرازبام از همه توان خود استفاده کردند تا مقابل یکی از غول های هندبال ایران دست به کار بزرگی بزنند اما در پایان این سپاهان بود که توانست با نتیجه ۳۱ بر ۲۲ به برتری دست پیدا کند.

 

مجید پارسایی سرمربی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت پس از این شکست در مقابل خبرنگاران گفت: داوری در بازی امروز مقابل تیم هندبال سپاهان اصفهان چندین اشتباه فاحش داشت که قطعا ما اعتراض خود را به صورت مکتوب به کمیته داوران فدراسیون هندبال ارسال می‌کنیم.

او افزود: اشتباهات داوری روی نتیجه بازی تاثیر داشت. ۲ بازیکن کلیدی تیم ما به کرونا مبتلا شدند که روی بازی امروز ما تاثیر داشت.  

او اظهار کرد: صحبت‌های من مطابق با واقعیت است و مشکلی با احضار شدن به کمیته انضباطی ندارم.

 

به گزارش راه ملت فرازبام خائیز دهدشت در پایان دور رفت رقابتهای لیگ برتر هندبال، با کسب دو برد و سه شکست در رده چهارم گروه B جای گرفت.

گفتنی است این رقابتها در دو گروه ۶ تیمه و به صورت متمرکز در حال برگزاری است که در پایان مرحله گروهی، ۳ تیم برتر هر گروه به مرحله بعد این رقابتها صعود می کنند.

منتشر شده در :2020/11/13 - 07:11|شناسه خبر: 57954 391 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه