امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۸:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مشترکان پرمصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد جریمه می شوند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکان پرمصرف در استان، چنانچه مصرف خود را کاهش ندهند با افزایش ۱۰ درصدی هزینه برق مواجه خواهند بود.

به گزارش راه ملت؛ داوود راهزادی، اظهار داشت: مشترکان برق در این استان باید مصرف برق خود را مدیریت کرده تا از رایگانی مصرف بهره مند شوند.

وی افزود:‌ مشترکان پرمصرف طبق شرایط اعلام شده موظفند تا در یک بازه ۶ ماهه نسبت به تغییر شرایط مصرفشان اقدام کنند که در غیر این صورت ۱۰ درصد به هزینه برق مصرفی آنها افزوده خواهد شد.

راهزادی تصریح کرد: در نتیجه اجرای طرح برق امید، مشترکان کم مصرف از تخفیف صد در صدی بهای برق مصرفی بهره مند می‌شوند و مشترکان خوش مصرف هم می‌توانند با رعایت نکاتی ساده، خود را به گروه کم مصرف‌ها برسانند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: کم مصرف‌ها مشترکانی هستند که ۸ ماه از سال (از مهرماه تا اردیبهشت ماه) مصرف متوسط ماهانه انرژی برق آنها تا ۸۰ کیلووات ساعت و برای ماه های گرم (خرداد تا شهریور) تا ۱۰۰ کیلووات ساعت باشد.

وی تاکید کرد: خوش مصرف‌ها نیز مشترکانی هستند که در ۸ ماه (از مهر تا اردیبهشت ماه) بین ۸۰ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت متوسط مصرف شان باشد.

راهزادی بیان کرد: همچنین در چهار ماه دیگر سال متوسط مصرف شان بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت بوده و مشترکان پرمصرف نیز در ماه‌های گرم بالای ۳۰۰ کیلووات ساعت و در سایر ماه‌های سال بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت مصرف برق شان است.

وی هدف از اجرای طرح برق امید را مدیریت مصرف برق در بخش خانگی و توسعه انرژی‌های پاک عنوان کرد. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این طرح مشترکان بخش خانگی به سه گروه پرمصرف، خوش مصرف و کم مصرف تقسیم بندی شده‌اند و با توجه به شرایط اقلیمی کشور و در نظر گرفتن این مهم که شرکت ما در گروه مناطق عادی قرار دارد.

تعداد مشترکین پر مصرف برق در این استان بیش از ۶۵ هزار مشترک شهری و روستایی هستند که از این تعداد، ۴۵ هزار مشترک در مناطق شهری و مابقی در روستاها سکونت دارند.

منتشر شده در :2020/11/17 - 09:11|شناسه خبر: 58112 290 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه