امروز :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۵۶:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۲۲۶ پروژه فعال استانی با اعتباری حدود ۱۱۴ میلیارد تومان در گچساران وجود دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۲۲۶ پروژه فعال استانی با اعتباری حدود ۱۱۴ میلیارد تومان در گچساران وجود دارد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جلسه بررسی و پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان گچساران با حضور علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

علی سلحشوری در این نشست با اشاره به پروژه های عمرانی شهرستان گچساران گفت: ۲۲۶ پروژه فعال استانی با اعتباری حدود ۱۱۴ میلیارد تومان در این شهرستان وجود دارد که به این پروژه ها به طور متوسط ۳۱ درصد تخصیص، از منابع مختلف اعتبارات استانی ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: ۸ پروژه فعال ملی و ملی استانی شده نیز با اعتباری حدود ۲۴۵ میلیارد تومان در این شهرستان وجود دارد که به طور متوسط ۸۰ درصد تخصیص ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار داشت: همچنین ۴ پروژه مهم جهش تولید و ۲ پروژه مورد تعهد استانی وجود دارد که تا پایان سال، ۱۰۰ درصد تخصیص ابلاغ و به بهره برداری خواهند رسید.

گفتنی است پس از پایان این جلسه، علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همراه مسئولان استانی و شهرستانی، از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه های احداث کنارگذر شهر دوگنبدان ( پروژه کمربندی دوگنبدان) و همچنین بهسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان، از نزدیک بازدید کردند.

منتشر شده در :2020/11/19 - 09:11|شناسه خبر: 58286 474 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه